عضو هیأت مدیره باشگاه پیکان گفت: دو بازیکن از بهترین فوتبالیست‌های ایران در اختیار باشگاه پیکان هستند و با آن‌ها قطع همکاری نخواهیم داشت.

ثنایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضر جهانگیر عسگری، مجید خدابنده لو، کیوان رحمانی و علیرضا محمد بازیکنانی هستند که در لیست مازاد باشگاه پیکان قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: سیاوش اکبرپور و احمد جمشیدیان بازیکنانی هستند که به تیم پیکان پیوسته‌اند و درباره جذب بازیکنان جدید دیگر نیز باید با تایید مرفاوی سرمربی تیممان انجام بگیرد و در صورت نیاز به بازیکنان جدید، در آینده این امر صورت خواهد گرفت.

وی درباره محمد نصرتی و مهدی رحمتی بیان کرد: محمد نصرتی و مهدی رحمتی، دو بازیکن خوب و تاثیرگذار تیم پیکان هستند و همچنان باور ما بر این است که رحمتی یکی از بهترین دروازه‌بانان فوتبال کشورمان است و همان طور که شواهد نشان می‌دهد رحمتی تاثیرات بسیار قابل قبولی بر عملکرد تیم داشته است.

ثنایی بیان کرد: در آن سو نیز نصرتی در خط دفاع بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشته است و همچنین وی تجربیات خودش را در اختیار بازیکنان جوان تیم نیز گذاشته است.

وی درباره رفتن این دو بازیکن به تراکتورسازی گفت: مطمئنا این امر با توجه به نظر مرفاوی سرمربی تیم و شیعی مدیرعامل پیکان صورت خواهد گرفت ولی من بعید می‌دانم که این دو بازیکن به تیم تراکتورسازی بروند.

وی بیان کرد: من نیز به عنوان هیأت مدیره باشگاه پیکان می‌توانم بگویم که باشگاه از این دو بازیکن رضایت کامل دارد و ما به وجود چنین بازیکنان توانمندی در باشگان نیازمندیم به همین خاطر فکر نمی‌کنم که این نصرتی و رحمتی از باشگاه پیکان بروند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ثنایی ، رحمتی ، نصرتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار