شهرزاد گفت: زائران در مواقع برگشت از این مرزها با مشکل روبرو می‌شوند که سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ستاد ویژه‌ای را با هماهنگی استان‌های دیگر تشکیل داده است.

نیما شهرزاد معاون دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه در ایام ماه صفر و اربعین مرزهای استان ایلام و خوزستان بسیار شلوغ است گفت: در حال حاضر تدابیر لازم برای زائران کربلا در مواقع رفت و برگشت انجام شده است.

وی در ادامه افزود: زائران در مواقع برگشت از این مرزها با مشکل روبرو می‌شوند که سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ستاد ویژه‌ای را با هماهنگی استان‌های دیگر تشکیل داده است.

معاون دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  گفت: نظارت مستمر بر ناوگان‌ها توسط مدیران فنی شرکت‌ها وجود دارد و به دلیل حساسیت‌هایی که در این بخش است این اقدام با نظارت بیشتری از سوی مدیران صورت می‌گیرد.

نوسازی ناوگان حمل ونقل اولویت برنامه‌های سازمان راهداری

شهرزاد در ادامه اظهار داشت: با هماهنگی استان‌های دیگر یک سری ناوگان حمل‌ونقل به این مرزها اعزام شده و نظارت مستمر بر حمل‌ونقل روان این ناوگان‌ها در مواقع برگشت وجود دارد.
 
معاون دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه نوسازی ناوگان حمل ونقل اولویت برنامه های ما قرار دارد، افزود: از بودجه های عمرانی و اعتبارات سازمان جهت نوسازی این ناوگان استفاده می کنیم.

شهرزاد با بیان اینکه نظارت صدرصدی بر کیفیت رستوران‌های بین راهی و غذاها وجود دارد، گفت: در صورتی که مسافران از پایانه‌های مسافربری شکایت داشته باشند، دفتر نمایندگی سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل مسافربری برای رسیدگی در پایانه‌ها وجود دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار