وزیر امور اقتصاد و دارایی جمهوری اسلامی ایران در راس یک هیات بزرگ اقتصادی برای شرکت در نوزدهمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و پاکستان، صبح دوشنبه وارد اسلام آباد شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، علی طیب نیا در بدو ورود به فرودگاه بین المللی بی نظیر بوتو اسلام آباد، از سوی معاون وزیر اقتصاد و دارایی پاکستان و علیرضا حقیقیان سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد مورد استقبال قرار گرفت.
 
علاوه بر تعدادی از معاونان و مشاوران طیب نیا، گروهی از فعالان تجاری و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران نیز وی را در این سفر همراهی می کنند.
 
نوزدهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و پاکستان امروز و فردا (دوشنبه و سه شنبه) در اسلام آباد برگزار می شود.
 
طیب نیا قرار است در جریان سفر دو روزه به اسلام آباد، علاوه بر شرکت در نشست کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور و دیدار با اسحاق دار همتای پاکستانی خود، با 'محمد نواز شریف' نخست وزیر پاکستان، 'شاهد خاقان عباسی' وزیر نفت و منابع طبیعی، 'خرم دستگیر خان' وزیر بازرگانی و 'سرتاج عزیز' مشاور نخست وزیر پاکستان در امور خارجی و امنیت ملی نیز دیدار می کند.
 
'علی طیب نیا' و 'اسحاق دار' وزیران امور اقتصاد و دارایی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان که اواخر مهر ماه سال جاری برای شرکت در کنفرانس بین المللی صندوق بین المللی پول و اجلاس بانک جهانی به واشنگتن سفر کرده بودند، در حاشیه این اجلاس ها با هم دیدار و توافق کردند که نوزدهمین کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور، با تمرکز ویژه روی موضوع خط لوله گاز و صادرات برق ایران به پاکستان، در آینده ای نزدیک برگزار شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار