رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: جریان پرونده 12 هزار میلیاردی این طور که مطرح می‌شود نیست و ما دراین زمینه جعل اسناد داشته‌ایم که این پرونده در مرحله دادسراست.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، «ناصر سراج» صبح امروز دوشنبه(17آذرماه) با حضور در همایش ملی ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد که در سالن اجلاس سران برگزار شد در جمع خبرنگاران در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده آنتونف 140 اظهارداشت: این پرونده به مراجع ذیربط ارسال شده و اکنون در دادسراست.
 
وی در ارتباط با پرونده 12 هزار میلیاردی تصریح کرد: جریان این طور که مطرح می‌شود نیست بلکه برخی اسناد رد و بدل شده و ما جعل اسناد داشتیم و اکنون در مرحله دادسراست.
 
سراج افزود: ما امیدواریم افرادی که اطلاعات ناپخته دارند و در این زمینه اطلاعاتشان متقن نیست چنین موضوعی را مطرح نکنند که باعث سیاه نمایی شود.
 
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در جلسه مبارزه با مفاسد اقتصادی قوای سه گانه در سطح معاونین اول شرکت می‌کنند و بحث مبارزه با فساد به طور جد مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
 
وی درباره حضور قوه قضاییه در جلسه مبارزه با مفاسد اقتصادی بیان کرد: قوه قضاییه سه نماینده در این جلسه دارد که رئیس سازمان بازرسی، معاون اول دستگاه قضا و دادستان کشور از جمله آن است.  
 
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پایان خاطر نشان کرد: در مورد معوقات بانکی و مانده آن‌ها هم تصمیمات خوبی گرفته شده و جلساتی در این زمینه برقرار است و امیدواریم به نتایج مطلوب برسیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازرسی ، فساد ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار