مدیر کل فرهنگی، اجتماعی استانداری تهران گفت: با ابلاغ شیوه نامه اداره گرمخانه‌ها، نقش تمامی دستگاه‌های ذیربط مشخص شده و قانونمند فعالیت می‌کنند.

 سیاوش شهریور مدیر کل فرهنگی، اجتماعی تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه گرمخانه ها بر اساس اضطرار شکل گرفته بود و هیچ پروتوکل از قبل تعیین شده‌ای راجع‌به نقش و فرآیند‌ کاری دستگاه‌های ذیربط وجود نداشت لذا شیوه‌نامه اجرایی برای اداره گرمخانه‌ها ضروری به نظر می‌رسید.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه هر نهاد جدیدی در صورت تصویب باید یک آئین‌نامه و شیوه نامه اجرایی داشته باشد افزود:در همین راستا نقش تمامی دستگاه های ذیربط مشخص شده و به عنوان مثال اداره ثبت احوال نسبت به شناسایی هویت افراد بی‌هویت اقدام کرده و نیروی انتظامی، سازمان بهزیستی، دستگاه‌های قضایی و سایر دستگاه‌های مربوطه نیز با شناسایی نقش خود در حوزه فعالیت می‌کنند.
 
شهریور خاطر نشان کرد: شیوه‌نامه اداره گرمخانه ها مورد تایید استانداری قرار گرفته و به زودی تصویب شده و به همه دستگاه‌های ذیربط ابلاغ می‌شود تا گرمخانه ها به صورت قانونمند حرکت کنند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: گرمخانه ، اداره ، فعالیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار