"سپند امیرسلیمانی" در خصوص سریال‌های طنز تلویزیون گفت: فیلمنامه سریال‌های طنز باید خیلی خوب باشد تا بتوانیم کارهای خوبی بسازیم.

سپند امیرسلیمانی،‌ بازیگر تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت سریال‌های طنز گفت: به نظرم اوضاع طنز تلویزیون خیلی بهتر از طنز بیرون است و تلویزیون در این خصوص بهتر کار کرده است. الان که هر سریال یا فیلمی را کمدی می‌نامند.
 
وی در خصوص تیم قوی گفت: تیم قوی در هر کاری مهم است. طبیعتاً هیچ کار بزرگی یک نفره انجام نمی‌شود اما در کارهای کمدی یک نفر که لیدر سریال است، بیشتر به چشم می‌آید.
 
امیرسلیمانی درباره تجربه کارگردانی گفت: شخصی که تجربه کار طنز داشته خیلی بهتر می‌تواند کار را پیش ببرد.
 
وی در ادامه گفت: خنداندن مردم ایران سخت است و همین کار را مشکل می‌کند و فیلمنامه سریال‌های طنز باید خیلی خوب باشد که بتوانیم کارهای خوبی بسازیم. فیلمنامه در همه کارها مهم است ولی در صورتی که همه گروه خوب باشند ولی فیلمنامه در حد متوسط باشد،‌ کار خوبی ساخته نمی‌شود.
 
امیرسلیمانی در آخر درباره حضور خود در تلویزیون گفت: من 15 سال است در تلویزیون حضور دارم و خودم را بچه تلویزیون می‌دانم و هر چه دارم را از تلویزیون به دست آورده‌ام و امید دارم مثل قبل بتوانم در کارهای خوبی شرکت داشته باشم.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار