رقابت های بین المللی تنیس روی میز فنلاند امروز با برگزاری آخرین مسابقات انفرادی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در رقابت های نیمه نهایی انفرادی تنیس روی میز اپن بین المللی فنلاند، نوشاد و نیما عالمیان مقابل هم قرار گرفتند . در این دیدار نوشاد موفق شد 4 بر 1 برادرش را مغلوب کند تا به فینال راه یابد . در دیگر دیدار این مرحله استفان اویویچ از فرانسه با نتیجه 4 بر 3 تاکویا از ژاپن را شکست داد تا حریف نوشاد در فینال شود .
 
در دیدار نهایی این پیکارها استفان اویویچ از فرانسه سید دو مسابقات انفرادی 4 بر صفر با امتیازات 11 – 9 ، 11 – 8 ، 11 – 8 ، 11 – 5 مقابل نوشاد عالمیان سید یک رقابت ها به برتری دست یافت و قهرمان شد و نوشاد عالمیان نیز در جایگاه دوم ایستاد .
 
نیما عالمیان نیز پس از باخت در مرحله نیمه نهایی وارد جدول رده های سوم تا ششم شد که در این مرحله با دو شکست مقابل بازیکنان ژاپنی در مکان ششم قرار گرفت . نیما در اولین بازی ابتدا 4 بر 3 مغلوب کنتا تازوی شد و سپس 4 بر 2 برابر تاکویا جین شکست خورد تا عنوان پنجمی را به بازیکن ژاپن تقدیم کند .
 
در پایان رقابت های بین المللی فنلاند در بخش تیمی ایران ( الف ) متشکل از برادران عالمیان قهرمان شدند و در مسابقات انفرادی نیز نوشاد عالمیان در رده دوم ، نیما عالمیان در مکان ششم ، افشین نوروزی در رتبه دهم و پوریا عمرانی رده سی و هشتم را به خود اختصاص دادند . کاظم مستحقی هدایت تیم ایران در این پیکارها را برعهده داشت .
 
بیست و پنجمین دوره مسابقات اپن فنلاند دارای ضریب 3 رنکینگ جهانی است و 7 هزار یورو نیز جایزه نقدی داشت .  

انتهای پیام/
برچسب ها: تنیس ، نوشاد ، نایب ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار