این کارگردان سینما گفت: خاطراتی که چاپ می‌شوند اکثرا شبیه به هم هستند و از ما هم نمیتوان انتظار داشت تا فیلم خوب بسازیم، اما متأسفانه خاطراتی به اندازه کافی از شهدا نداریم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران؛ ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان سینام و تلویزیون با حضور در یادواره 44 شهید دانشگاه شهید منتظری مشهد با بیان اینکه هم‌اکنون نیازمند کمک خانواده شهدا هستیم، گفت: کمک خانوداه شهدا باعث می‌شود تا داستان‌های متفاوت با موضوعات مختلف در ارتباط با زندگی شهدا ساخته شود.

وی تصریح کرد: از خانواده شهدا تقاضا دارم تا خاطرات عزیزانشان را بنویسند، چون خاطرات شهدا آن طور که باید هنوز به نگارش درنیامده و به همین خاطر ساختن فیلم در زمینه دفاع مقدس سخت شده است.

این کارگردان سینما افزود: خاطراتی که چاپ می‌شوند اکثرا شبیه به هم هستند و از ما هم نمیتوان انتظار داشت تا فیلم خوب بسازیم، اما متأسفانه خاطراتی به اندازه کافی از شهدا نداریم.

حاتمی‌کیا در پایان خاطرنشان کرد: ما از دوره‌ معاصر خود خاطرات زیادی داریم اما از شهدا به اندازه کافی خاطرات با موضوعات متفاوت وجود ندارد به همین خاطر از خانواده شهدا می‌خواهم تا در این عرصه ما را کمک کنند تا فیلم‌های جذابی با موضوع دفاع مقدس ساخته شود.

انتهای پیام/ا
برچسب ها: مشهد ، حاتمی کیا ، فیلم ، سینما ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.