فاضلی گفت : سومین بسته آموزشی به فراز و نشیب های جنبش دانشجویی اختصاص یافت.

مرتض فاضلی مدیر آموزش های فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگارانگفت : این بسته آموزشی که در سه جلسه به فراگیران آموزش داده می شود سیر تاریخ جنبش دانشجویی از تشکیل تا وضعیت فعلی تشکل های دانشجویی را بررسی می کند، چنانچه آموزش سرفصل های این دوره توسط قربانی، مدير سابق مطالعات سياسي نهاد نمایدگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها و عضو هيات علمي دانشگاه اروميه تدریس می شود. 

وی به فصل اول این بسته آموزشی اشاره کرد و اظهار داشت : فصل اول: مفهوم و تبارشناسی تاریخی جنبش دانشجویی چنانچه در پایان این فصل دانشجو می تواند، تعریف کاملی از "جنبش دانشجویی"، "تاریخچه شکل‌گیری جنبش دانشجویی" و "تقسیم‌بندی جنبش دانشجویی" داشته باشد. 

وی تصریح کرد : فصل دوم: تقسیمات جنبش های دانشجوئی ، که در این فصل پس از اینکه فراگیر شناخت کاملی نسبت به تاریخ جنبش دانشجویی پیدا کرد، چرایی انشقاق تشکل های دانشجویی و مبانی تفکری آنها را در این فصل فرامی‌گیرد. 

فاضلی در ادامه گفت : فصل سوم: آسیب‌شناسی جنبش دانشجویی ، و اما در آخرین فصل این دوره آموزشی پس از تاریخچه شکل گیری دیگر تشکل های دانشجویی همچون جنبش عدالتخواه دانشجویی، تشکل‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی به آفات و آسیب شناسی جنبش دانشجویی می پردازد. 

وی به ویژگی مهم این بسته آموزشی اشاره کرد و اظهار داشت : از ویژگی های این دوره آموزشی استفاده از نرم افزارهای چند رسانه ای به صورت آنلاین و آفلاین است که فراگیر در تمام دوره آموزشی، با محیطی جذاب و بدون خستگی دوره را به پایان می برد ، چنانچه دانشجویان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز آموزش‌های مجازی دانشگاهیان به آدرس http://un.nahad.ir ضمن ثبت‌نام و تکمیل اطلاعات و دریافت نام کاربری و رمز عبور نسبت به مطالعه و گذراندن سرفصل‌های آموزشی مربوط به این طرح اقدام کنند. 

فاضلی خاطرنشان کرد : اعطای گواهینامه معتبر پایان دوره از سوی مرکز آموزش‌های مجازی دانشگاهیان نهاد، اهدای جوایز و هدایای متنوع از جمله سفرهای زیارتی و هدایای فرهنگی از مزاياي حضور در اين دوره مي باشد. 



انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار