فرنگی کار وزن 85 کیلو گرم کشورمان گفت:همانطور که از قبل هم گفتم برای بازگشت پر قدرت به میادین کشتی از لیگ جهانی استارت کار را زدم.

داود عابدین زاده درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:پس از مسابقات جام جهانی در تهران در هیچ میدانی حضور پر قدرتی نداشتم و به هیم دلیل از رسیدن به دوبنده تیم ملی نیز محروم شدم.
 
وی تصریح کرد:در یکی دو ماه گذشته تمرینات مدام و منسجم خود را آغاز کردم و پس از آنکه مسجل شد در لیگ جهانی در کنار تیم مرکز جراحی پاستور اندیمشک خواهم بود تصمیم گرفتم از همین مسابقات استارت دوباره ای برای حضور پر قدرت به میادین کشتی داشته باشم که خوشبختانه همین طور هم شد.
 
وی افزود:به نظر خودم و مربیان تیم کشتی های قابل قبولی در این دوره از مسابقات که انصافاً به دلیل حضور کشتی گیران مدعی خارجی از سطح بالایی برخوردار بود گرفتم و تلاش می کنم تا مسابقات انتخابی تیم ملی طوری تمرین کنم که به حقم برسم.
 
عابدین زاده در پاسخ به این سوال که چرا دوباره تغییر وزن داده و در وزن 85 کیلو گرم کشتی می گیرد گفت:من احساس می کردم در وزن 98 کیلو گرم می توانم موفق شوم اما در میدانی مهمی چون جام جهانی متوجه شدم از نظر قدرت بدنی نمی توانم در مقابل حریفان به برتری برسم به همین دلیل تصمیم گرفتم در یک وزن پایین تر کشتی بگیرم و اعتقاد دارم برای ملی پوش شدن این اتفاق لازم بود.
 
وی در خاتمه با ابراز خرسندی از قهرمانی تیم مرکز جراحی پاستور اندیمشک عنوان کرد:من یک تشکر ویژه به مردم،مربیان و مسئولین استان خوزستان و شهر اندیمشک بدهکارم که از همین تریبون استفاده می کنم و به خاطر همه محبت هایی که در این مدت نسبت به من داشتند کمال قدردانی را دارم امیدوارم در آینده نیز بتوانم نمانیده شایسته ای برای همه هموطنان عزیزم در سراسر کشور باشم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، لیگ جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار