سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پیشوا شرق استان تهران، از دستگیری باند حرفه‌ای سارقان مغازه توسط ماموران پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ هادی احمدی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پیشوا شرق استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: درپی شکایت فردی به هویت معلوم مبنی بر سرقت به عنف از مغازه و مجروح نمودن وی توسط سارقان و سرقت هفتاد میلیون ریال وجه نقد، پرونده مقدماتی در کلانتری ۱۷ پیشوا تشکیل و با ارسال پرونده به پلیس اگاهی مراتب به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرارگرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به بازبینی دوربین‌های مدار بسته مغازه مذکور توسط پلیس آگاهی تصریح کرد: پلیس پس از انجام اقدامات فنی و بازبینی فیلم‌های ضبط شده از صحنه سرقت موفق به شناسایی یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ که دو عدد از شماره‌های آن مخدوش بوده شد که پس از انجام اقدامات فنی سرانجام شماره اصلی پلاک به دست آمده و مالک خودرو شناسایی گردید.

سرهنگ احمدی با اشاره به دستگیری سریع مالک خودرو و شناسایی نامبرده توسط مالباخته اظهار داشت: پس از دستگیری مالک خودرو سایر اعضای این باند سرقت طی چندین عملیات مختلف دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفتند.

وی در ادامه با بیان اینکه از مخفیگاه سارقان هفتاد میلیون ریال وجه نقد متعلق به فرد مالباخته کشف شده است اظهار داشت: کلیه اعضای این باند سرقت هفت نفره دستگیر و پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در پایان به کسبه و صنوف توصیه کرد: در مغازه‌های خود حتما تجهیزات ایمنی نصب و از قفل‌های ضد سرقت بر روی دربهای مغازه استفاده کرده و برای قابل مشاهده بودن داخل مغازه خود از کرکره مشبک استفاده کنند و زمانی که جهت استراحت به منزل مراجعه می‌کنند دربهای کرکره‌ای را کاملا ببندند.

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار