موسوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حضور فرهادی در جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس/ هزینه شدن 3 درصد از فروش و واردات سیگار در توسعه فضاهای ورزشی و آموزشی

عضو کمیسیون آموزش مجلس، گفت: وزیر علوم٬ تحقیقات و فناوری با حضور در کمیسیون ‌آموزش مجلس گزارشی از برنامه‌ها و اولویت‌های خود ارائه کرد و از اعضای کمسیون خواستار تامین بودجه مناسب برای آموزش عالی شد.

میرقسمت موسوی الاصل نماینده اردبیل در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران ، در تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوعش، گفت: محمد فرهادی وزیر علوم٬ تحقیقات و فناوری با حضور در کمیسیون ‌آموزش مجلس گزارشی از برنامه‌ها و اولویت‌های خود ارائه کرد و از  اعضای کمیسیون  خواستار تامین بودجه مناسب برای آموزش عالی شد.

موسوی با بیان اینکه این جلسه دوستانه وصمیمی برگزار شد ٬ افزود:  نمایندگان از مواضع صریح وزیر علوم در جلسه رای اعتماد تشکر کردند.
 
عضو کمیسیون اموزش مجلس٬ از حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس در جلسه امروز کمیسیون آموزش خبر داد و گفت: در این جلسه مصوب شد که 10 درصد از افزایش هزینه گاز مشترکان که رقمی در حدود 400 میلیارد تومان است برای تجهیز مدارس به سیستم‌های گرمایشی استاندارد در نظر گرفته شود.
 
این نماینده مجلس، خاطرنشان کرد: در جلسه امروز کمیسیون آموزش همچنین مصوب شد 3 درصد از هزینه فروش و واردات سیگار٬ دخانیات و توتون و نوشابه‌های گازدار برای توسعه فضاهای ورزشی و آموزشی هزینه شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار