سرمربی تیم ملی سرعت دوچرخه سواری کشورمان گفت: رکاب زنان در مرحله دوم اردوی کرمان تایم‌های بهتری را نسبت به مرحله اول برجای گذاشتند.

محمد ابوحیدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ارتباط با مرحله دوم اردوی آمادگی مسابقات قهرمانی تایلند اظهار کرد: دومین مرحله اردوی آمادگی مسابقات قهرمانی آسیا از 2 تا 18 آذر ماه قرار بود که ادامه داشته باشد اما به دلیل آب و هوای مناسب شهر کرمان و میزبانی خوب تا بیست و پنجم در این شهر خواهیم ماند و پس از یک استراحت یک هفته‌ای در شهر اهواز اردو خواهیم زد.

وی در ارتباط با سطح آمادگی رکاب زنان حاضر در اردو بیان کرد: نفرات دعوت شده در 2 هفته‌ای که در اردو حضور داشتند تمرینات بدن سازی خوبی را انجام دادند و تمرینات را در جاده پیگیری کردند و تا حدودی به یک آمادگی نسبی رسیدند و در اردوی بعدی در پیست تمرینات تخصصی را انجام خواهیم داد.

وی در ارتباط با مرحله آخر لیگ و سطح آمادگی رکاب زنان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در فصل و زمان خوبی مسابقات لیگ برگزار نشد اما رکاب زنان تایم‌های خوبی را از خود بر جای گذاشته و این نشان از پیشرفت لیگ دوچرخه سواری ایران است.

ابو حیدری در خصوص نحوه انتخاب رکاب زنان به اردوی تیم ملی گفت: نفراتی که به اردو دعوت شدند معیار انتخابشان حضور در اردوی گذشته و رکوردی بود که از خود برجای گذاشتند و هدف اصلی ما برای مسابقات قهرمانی آسیا جوان گرایی است و دادن فرصت به جوان‌ترها در رقابت‌های بزرگ است.

سرمربی تیم ملی سرعت دوچرخه سواری در خصوص انجام بازی تدارکاتی برای مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: بازی تدارکاتی که بخواهیم در خارج از کشور برگزار کنیم نخواهیم داشت، اما طی صحبت‌هایی که با فدراسیون انجام دادیم مرحله اول لیگ سال آینده نزدیک به مسابقات قهرمانی آسیا برگزار خواهد شد تا رکاب زنان در شرایط مسابقه قرار گیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار