عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: توسعه مهارت‌های مدیران در جهت افزایش کارایی و بهبود بهره‌وری با برگزاری کنفرانس‌های زنجیره‌ای عرصه را برای رشد و پویایی فضای کسب و کار فراهم می‌کند.

وحید ناصحی‌فر دبیر همایش بین ‌المللی مدیریت پیشرفته با رویکرد توسعه کسب و کار در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سومین کنفرانس بین ‌المللی مدیریت پیشرفته با رویکرد توسعه کسب و کار و نیز با محور توسعه منابع انسانی و استراتژی تغییر مدیریت در فضای کسب و کار هم اکنون در حال برگزاری است. 

وی تصریح کرد: این کنفرانس در پنل تخصصی فرمول بازاریابی مدیریت مدیران و مدیریت بحران اجرا می‌شود.

ناصحی فر تاکید کرد: رویکرد این کنفرانس بیشتر قصد کاربردی بوده تا تغیر نگرش مدیران همچنین مهارتهای مخاطبین ارتقا می‌یابد در این همایش مقالات بسیاری ارسال شده که امروز در این همایش ده مقاله به صورت تخصصی ارایه می‌شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی خاطر نشان کرد: هدف از  برگزاری این کنفرانس افزایش کارایی و اثربخشی بهبود بهره‌وری و گسترش مهارتهای مدیران در فضای کسب و کار بوده تا بتوانیم با توجه به فضای اقتصادی کشور مهارتها را افزایش دهیم.
 
وی یاد آور شد: این کنفرانسها به صورت زنجیزه‌ای برگزار می‌شود و در آن سعی می‌شود که از دانشها و تخصصهای جدید استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: فضای ، کسب ، کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار