حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهاب مرادی گفت: دانشجو باید در جامعه نماد ادب باشد و بی‌ادبی از طرف دانشجو هنر نیست بلکه موجب می‌شود این فرد دانشجو به حساب نیاید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین شهاب مرادی که به مناسبت روز دانشجو به دانشگاه شریف آمده بود، گفت: دانشجو و دانش آموز واژه‌هایی واضح و روشن هستند البته ممکن است هر فرد در قالب این واژه‌ها نقش واقعی ایفا نکند.  
 
وی در ادامه افزود: دانشجو می‌تواند سیاسی باشد، اما پیاده نظام یک حزب و یک شخص سیاسی نیست و هویت اصلی دانشجو همان به دنبال دانش بودن است.
 
حجت‌الاسلام مرادی با اشاره به اینکه جوانی غیرقابل تکرار و تمدید است، گفت: بعضی اوقات جوان ناخواسته بازیچه می‌شود، لذا دانشجو کسی است که حرکتش کاوشگری در علم و جستجو برای دانستن باشد. کسی که به صورت تفننی در جستجوی علم است دانشجو محسوب نمی‌شود.  
 
وی یکی از نقاط ضعف دانشگاه را کنترل کم خانواده‌ها دانست و گفت: حضور والدین در دانشگاه‌ها مانند حضور والدین در مدرسه نیست، بلکه والدین نقشی در ارتباط با حضور فرزندانشان در دانشگاه‌ها ندارند.   
 
حجت‌الاسلام مرادی تأکید کرد: دانشجو باید در جامعه نماد ادب باشد و بی‌ادبی از طرف دانشجو هنر نیست بلکه موجب می‌شود این فرد دانشجو به حساب نیاید.  
 
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در رابطه با تصویر دانشگاه‌ها در جامعه گفت: تصویری که از دانشگاه‌ها برای مردم ایجاد شده واقعی نیست و رشد علمی که در دانشگاه‌ها ایجاد شده برای مردم محسوس نیست.  
 
وی تأکید کرد: دانشگاه مکانی است که بیشترین تأثیر را بر روی همسالان می‌گذارد وبعد فردی زندگی دانشجو باید انعطاف‌پذیر باشد و ادب را رعایت کند.   
 
حجت‌الاسلام مرادی گفت: در سال 150 هزار طلاق اتفاق می‌افتد که نشان می‌دهد در رفع مشکلات دچار نقص هستیم و باید در این راستا اقداماتی صورت گیرد. 

انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: علم ، محسوب ، ارتباط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار