سرپرست گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی از آغاز گشت مشترک بررسی وضعیت نانوایی‌ها از امروز خبر داد و گفت: این گشت به مدت ۲ روز در سطح شهر تهران اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، امید شهرآبادی با اعلام این خبر گفت: تعزیرات حکومتی نهاد رسیدگی کننده به تخلفات است اما آمادگی لازم را دارد تا با انجام گشت‌های مشترک با دستگاه‌های مسئول مانند سازمان صنعت، معدن و تجارت، به کنترل وضعیت کیفیت نان، گران‌فروشی، کم فروشی، تقلب در فروش و عرضه خارج از شبکه آرد دولتی بپردازد.

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت نان در روزهای اخیر، گشت مشترک به منظور رسیدگی به شکایات و پیشگیری از تخلف با حضور نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه نانوایان برگزار می‌شود.

شهرآبادی خاطرنشان کرد: گشت مشترک بررسی وضعیت نانوایی‌ها به مدت 2 روز از امروز آغاز و در سطح تهران اجرایی می‌شود اما در صورت ارسال گزارش تخلف به شماره تماس 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا سامانه پیامکی تعزیرات حکومتی به شماره پیامک 30009651 نیز تیم های گشت‌های مشترک به این گزارش‌ها رسیدگی خواهد کرد.


انتهای پیام/
برچسب ها: گشت ، تعزیرات ، نانوایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار