معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز از دستگیری سارقان مسلح طلافروشی که منجر به قتل یک سرباز وظیفه شده بودند،‌ پس از دو سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، علی اصغر صادقی گندمانی گفت: با پیگیری بازپرس شعبه سوم این دادسرا و تلاش شبانه روزی پلیس آگاهی استان خوزستان، عاملان سرقت مسلحانه از مغازه ی طلافروشی واقع در بازار کیان اهواز که چهاردهم آذرماه 90 اتفاق افتاده و منجر به قتل یکی از سربازان وظیفه ناجا و یکی از مشتریان شده بود، دستگیر شدند.
 
وی افزود: متهمان به هویت "م.س"، "س.ط" و "ن.ع" دستگیر و ضمن اعتراف به بزه ارتکابی، پس از صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۱۷ آذر ۱۳۹۳
متهمان به هویت "م.س"، "س.ط" و "ن.ع" دستگیر
تاکی میخواهید این مدل اسم بردن را ادامه بدید اگه دزد و آدم کش گرفتید که گرفتید اینان آیا ابروی دارند که حفظ آبرو میکنید همین کار ها را کردید که نمیتونید اسم کلاشهای بانکی را نام ببرید ماکه نفهمیدیم اسلام که میگه دست دزد را باید قطع کرد مخفی کردن اسمش چه معنی میده ، "م،س" یعنی چه مگس سبز ، "س،ط" یعنی سرطان و "ن،ع"یعنی ناس عناب یا امثالهم . یکی از شرایط قاضی این است که باید شجاع باشد م،ه را هی میبرن دادگاه غیر علنی طرف میخواد زنش را طلاق بده میرن دادگاه فیلم میگیرن از موضوعی کاملاً شخصی ولی کسی را که به کشور و نظام لطمه زده را شطرنجی نشان میدن اسمش را هم گذاشتن م ، ه
یه پیشنهاد از ثبت احوال بخواهید مردم بیان اسم شان را اینگونه کنن هم جا کن میگیره هم راحت میشه طرف را مخفی کرد
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی از خرم اباد
۱۸:۴۳ ۱۶ آذر ۱۳۹۳
جرایم زیاد شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۶ آذر ۱۳۹۳
فقط اعدام درمحل جنایت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۱۶ آذر ۱۳۹۳
خدا این سرباز وظیفه رابیامرزد. به نظر شما این سر باز وظیفه شهید نشده
آخرین اخبار