مروری بر مهمترین اخبار "سیاسی" يكشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: ابراهیم جعفری امروز در تهران/ دیدار با ظریف و حضور در اجلاس جهانی علیه خشونت و افراطی‌گری ، هزار محفل انس با قرآن برگزار شده است ، مبارزه با استبداد یکی از مهمترین وظایف حرکت دانشجویی/ راهپیمائی اربعین قدرت‌نمایی اسلام ناب در برابر اسلام آمریکایی است و... است


مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز يكشنبه منتشر شده است به شرح زير است

فرهادی در وزارت علوم راه میلی‌منفرد را ادامه می‌دهد/راه دولت یازدهم در دانشگاه‌ها مورد تایید اساتید و دانشجویان است/تازه به دوران رسیده‌ها نسبت به ارزش‌های انقلاب دلنگران نباشند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/16/2795983_765.jpg

رئیس شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت: وزیر علوم جدید هم ادامه دهنده راه و مسیر عزیزان پیشین خود در دولت یازدهم خواهد بود. همان راهی که بنا بود میلی‌منفرد طی کند و نگذاشتند.


لایحه بودجه 94 چه سرنوشتی در راهروهای بهارستان خواهد داشت؟

لایحه بودجه همواره یکی از موضوعاتی بوده که در چند سال اخیر حساسیت بین قوای مقننه و مجریه را برانگیخته و با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، قرار است قانون فصل‌الخطاب این مهم باشد.

توجیهی برای به کارگیری فوتبالیست‌های جعل‌کننده کارت معافیت در لیگ برتر وجود ندارد

 رئیس کمیسیون اصل 90 گفت: اگر با برخی از ستاره‌های متخلف در زمینه جعل کارت‌های معافیت برخورد جدی داشته باشیم، راه اجرای قانون را در این زمینه بیش از پیش تقویت کرده‌ایم.

زمان شروع رزمایش، نیروهای فرامنطقه‌ای باید از محدوه رزمایش دور شوند/حق حضور در آب‌های دنیا را داریم
 فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره ترک مطنقه توسط نیروهای فرامنطقه‌ای در زمان انجام رزمایش نیروی دریایی ارتش گفت: در زمان شروع رزمایش نیروهای فرامنطقه‌ای باید از منطقه رزمایش دور شوند.

هزار محفل انس با قرآن برگزار شده است
معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش گفت: هزار محفل انس با قرآن بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری ایجاد شد و در این زمینه گام‌های بلند و اقدامات مهمی انجام شده است.

توافق بد بسیار بد‌تر از عدم توافق است/ مجلس در برابر زیاده‌خواهی‌های شیطان بزرگ خواهد ایستاد
 یک نماینده مجلس گفت: به لطف خداوند همه سناریوهای آمریکا در ایران به دلیل وجود مکانیزم نوین ولایت فقیه به شکست کشیده شد و انقلاب آبدیده‌تر، قوی‌تر و پخته‌تر گردید.

توافق ایران و 1+5 چگونه می‌تواند اجرایی شود؟
 یک کارشناس حقوق بین‌الملل طی یادداشتی به بررسی ماهیت حقوقی توافق احتمالی هسته‌ای میان ایران و 1+5 پرداخت.

عملکرد موفق دستگاه قضا در مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری/ از دستگیری «بابک زنجانی» تا اعدام «مه‌آفرید خسروی»
مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری و دوری‌جُستن از اشرافی‌گری و تجمل‌پرستی همواره در زمره اصول متقن نظام جمهوری اسلامی ایران قرار داشته است؛ که در این میان دستگاه قضا با برخورد قاطع با مفسدین اقتصادی و پیاده کردن اصل 140 قانون اساسی؛ همان قانون معروف از کجا آورده‌ای، در این عرصه خوش درخشیده است.

مبارزه با استبداد یکی از مهمترین وظایف حرکت دانشجویی/ راهپیمائی اربعین قدرت‌نمایی اسلام ناب در برابر اسلام آمریکایی است

 دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: راهپیمایی اربعین قدرت‌نمایی اسلام ناب در برابر اسلام آمریکایی است؛ ما با فرهنگ نبوی و علوی به عنوان اصلی‌ترین نسخه اسلام می‌توانیم بر نسخه‌های بدلی غلبه کنیم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار