نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: مسئله حیاتی فقرا، کارگران، کشاورزان نان است و نباید از افزایش قیمت نان به راحتی گذشت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا محجوب نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز (یکشنبه ۱۶ آذر) مجلس با تبریک روز دانشجو گفت: مسئله ۳ درصد اشتغال معلولان موضوعی است که نادیده گرفته شده و امروزه بسیاری از معلولان ما بیکار هستند و مجلس باید با تصویب قانونی برای کسانی که این سه درصد را رعایت نمی‌کنند، باعث می‌شود تا معلولان از این وضعیت نجات پیدا کنند.  
 
وی تصریح کرد: در سالگرد ارائه گزارش تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی هستیم و انتظار داشتیم با توجه به موارد متعددی که مطرح شده و متاسفانه هنوز این مسائل استمرار دارد، مجلس تدابیری بیندیشد و قوه قضائیه هم در برخورد با این موضوع تعجیل کند.  
 
محجوب بیان داشت: مسئله استفساریه تبصره ۷۶ قانون تامین اجتماعی برای مشاغل سخت و زیان آوری که ۹ ماه از تصویب آن می‌گذرد و هنوز به بهانه اینکه بخشنامه‌ها به ارگان‌ها و ادارات داده نشده، هنوز اجرا نشده است.  
 
نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در ادامه افزود: مسئله حیاتی فقرا، کارگران، کشاورزان نان است و نباید از افزایش قیمت نان به راحتی گذشت.  
 
وی اظهار داشت: صدور حکم مسئله بهیاران رودبار قصران که وزارت کشور یک سال و چند ماه است این مسئله را به تاخیر انداخته و امیدوارم این موضوع هرچه سریع‌تر حل شود.  
 
محجوب خاطرنشان کرد: موضوع گازرسانی به مناطق روستایی مسئله مهمی است که در این هوای سرد متاسفانه حتی گاز هم ندارند و امیدواریم هرچه سریع‌تر مشکل آن‌ها حل شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: نماینده ، تهران ، ری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار