مشاور امنیت ملی سابق رژیم صهیونیستی؛

اسرائیل نمی‌پذیرد که ایران به قابلیت‌های هسته‌ای دست یابد/ همکاری راهبردی اسرائیل با عربستان در حال رشد است

عوزی آراد گفت که این رژیم تحمل نخواهد کرد که ایران با قابلیت‌های هسته ای دست یابد و در صورتی که جهان این مسأله را بپذیرند، قطعا اسرائیل به سمت گزینه نظامی به پیش خواهد رفت.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، این پایگاه گزارش داد که "عوزی آراد"، مشاور امنیت ملی سابق رژیم صهیونیستی در سخنانی تصریح کرد که همکاری استراتژیک و امنیتی میان عربستان و رژیم صهیونیستی درحال رشد است.

این پایگاه گزارش داد که در خلال نشست انرژی که به همت مجله "Israel defense" که درباره امور دفاعی است، برگزار شده بود، عوزی آراد که پیشتر پست رئیس بخش مطالعات دستگاه موساد را نیز برعهده داشته، اعلام کرد: اسرائیل از نقش عربستان به عنوان نیرویی مخالف در مقابل ایران بهره می‌برد و این مسأله سبب می‌گردد که عربستان نقشی مرکزی و مؤثر در استراتژی اسرائیل ایفا نماید.

فلسطین الیوم همچنین اعلام کرد: ادامه همکاری ها میان عربستان و اسرائیل منوط بر تحولاتی است که نظام حاکم در ریاض رخ خواهد داد.

آراد همچنین اعلام کرد که تشکیلات خودگردان در زمان کنونی شریکی برای اسرائیل در مقابله با بسیاری از چالشهاست.

آراد همچنین اعلام کرد: اسرائیل تحمل نخواهد کرد که ایران به قابلیت‌های هسته ای دست یابد و در صورتی که منطقه و جهان تسلیم این مسأله گردد؛ قطعا اسرائیل به سمت گزینه نظامی به پیش خواهد رفت.

وی در ادامه گفت: "موساد بسیاری از گزینهها را برای مقابله با این سناریو در دهه هشتاد آماده کرده بود؛ هر زیردریایی که به بندر حیفا وارد می‌گردد دلالت بر این دارد که اسرائیل اجازه تبدیل هیچ دولتی را در منطقه به دولتی با قابلیتهای هسته ای نخواهد داد."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فیضی نژاد
۱۹:۴۸ ۱۶ آذر ۱۳۹۳
آقای اراد بهتر است حرف مفت نزنید خودتان می دانید که موشک سجیل فرزندان ایران زمین در عرض هفت دقیقه به تلاویو اصابت می کند شما هرچه دارید از اربابان آمریکایی تان دارید شما در حدو اندازه و قد قواره تهدید ایران نیستید پس بهتر است خفه شید
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی از خرم اباد
۱۴:۴۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۳
اسراییل اصلا کیه ؟؟؟؟؟؟؟؟

امریکاش هم نمیتونه برای سرنوشت کشورم ایران تصمیم بگیره چه برسه دهکده اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۶ آذر ۱۳۹۳
اصلن صهیونیست ها قابلیت نظامی دارندکه بتوانند به سمت گزینه نظامی بروند ! رژیم زبون و ذلیلی که حریف چند فروند موشک کوچولوی جهاد اسلامی شجاع نیست ، خوب است در برابر ایران اسلامی با گزینه های نظامی برتری که ازمون خود را در منطقه پس داده است ، خفه شود .
آخرین اخبار