هر چند منچستر سیتی موفق به شکست اورتون شده و حالا اختلاف خود با چلسی را به 3 امتیاز رسانده است اما در مقابل سرجیو آگوئرو را به دلیل مصدومیت از دست داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس، منچستر سیتی با پیروزی یک بر صفر مقابل اورتون موفق شد در حالیکه چلسی اولین شکست این فصل خود مقابل نیوکاسل را تجربه کرد، اختلاف امتیاز با تیم صدرنشین را فقط به 3امتیار برساند، البته مصدومیت شدید سرجیو آگوئرو شادی سیتی را بر باد داد.

براساس این گزارش؛ سیتی چهارشنبه این هفته بازی حساسی مقابل آ اس رم از سری بازیهای چمپیونزلیگ  دارد اما مانوئل پیگرینی نمی‌تواند از حضور آگوئرو در این دیدار بهره ببرد.

پیگیرینی پس از این پیروزی گفت: فکر می کنم بازیکنان سیتی به شایستگی مستحق پیروزی بودند متاسفانه سرجیو از ناحیه زانو آسیب دید و مجبور به ترک زمین شد در شرایط فعلی نمی‌توان راجع به شدت آسیب دیدگی او نظر داد اما آنچه روشن است، آگوئرو در دیدار روز چهارشنبه مقابل آ اس رم حضور ندارد، خیلی از بابت مصدومیت او ناراحت هستم زیرا سرجیو در اوج آمادگی خود بود و علاوه بر این او بازیکن کلیدی تیم ما است.

پیگیرینی در مورد بازی مقابل اورتون گفت: از نتیجه بدست آمده بسیار راضی هستم، همه می دانند اورتون تا چه اندازه تیم قوی و خوبی است، تیم ما هم 4 یا5 بازیکن مطرح خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم اما توانستیم چند موقعیت گل بر روی دروازه حریف ایجاد کنیم، خط دفاع سیتی در این بازی توانست انتظارات من را برآورده سازد، پیروزی امروز ما به دلیل شکست چلسی از اهمیت بیشتری برخوردار بود، حالا ما به صدر جدول رده بندی نزدیک تر شدیم، ماه دسامبر برای همه ما دشوار خواهد بود زیرا7 مسابقه در لیگ برتر داریم و تثبیت جایگاه  در صدر جدول می تواند سرنوشت ساز باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: موفق ، چلسی ، مصدومیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار