مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 18، از برگزاری همایش تاثیر رایانه بر سلامت روان در این منطقه خبر داد.

حیدر غفاری مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارانگفت: برگزاری همایش تاثیر رایانه بر سلامت روان در محلات منطقه 18 در دستور کار اداره سلامت شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح نیمه دوم سال 93 به منظور ارتقای سطح آگاهی و حفظ سلامت جسمانی شهروندان پیرامون مضرات استفاده بیش از حد از تجهیزات الکترونیکی در منطقه 18 در دست اجرا است.

غفاری اظهار داشت: در این طرح همایش یک روزه با مشارکت و همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی، اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری نواحی 7 گانه و سراهای محلات 16 گانه منطقه 18 پیرامون تاثیر رایانه بر سلامت روان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری همایش تاثیر رایانه بر سلامت روان، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، توزیع اقلام آموزشی، بروشور، سی‌دی و پکیج‌های آموزشی و فرهنگی از بروز بیمار‌ی‌ها، مهارت‌های زندگی،کنترل خشم، حفظ اعتماد به نفس در کودکان،‌نقش بازی در تربیت و سلامت کودکان، مقابله با استرس،‌آشنایی مادران با فضای مجازی، ارائه خدمات پزشکی، مشاوره‌های روانشناسی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: همایش ، اقلام ، مشارکت ، تجهیزات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.