شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهر قدس اعلام کرد: دانشجو باید در صف اول و خط مقدم استکبارستیزی و مبارزه همیشگی حق علیه باطل باشد، باید فضای کشور و جهان اطراف خود را بشناسد باید درک و تحلیل سیاسی داشته باشد اما سیاست زده و جوگیر نباشد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،  16 آذر در تقویم نظام اسلامی کشور عزیزمان ایران تجلی کننده‌ی روحیه‌ی خروشان جنبش دانشجویی و تجلی بصیرت و مظهر ایثار و استقلال و آزادی است 16آذر نقطه آغازین جنبشی است که از قلب آن چمران ها، علم الهدی ها و باکری ها برخواستند و هیمنه پوشالین امپراطوری استکبار جهانی را در هم شکستند.

16آذر روزی بود که نگاه درست و تحلیل درست و بصیرت نافذ قشر دانشجو را به رخ کشید. روزی بود که به همه فهماند تنها علم ،ایمان وتعهد به کشور و نظام جمهوری اسلامی است که میتواند مفهوم والای دانشجو و دانشجو بودن را تعریف نماید.

16آذر به همه فهماند که دانشجو باید در صف اول و خط مقدم استکبارستیزی و مبارزه همیشگی حق علیه باطل باشد، باید فضای کشور و جهان اطراف خود را بشناسد باید درک و تحلیل سیاسی داشته باشد اما سیاست زده و جوگیر نباشد، باید آرمان خواه باشد و در راه آرمانش آماده ی جانفشانی باشد و فقط نام دانشجو را یدک نکشد.

‎16 آذر به ما آموخت خودکفایی و دستیابی فرزندان و دانشمندان جوان ایران به فناوری های نوین همچون غنی سازی هسته ای، نانو تکنولوژی، سلول های بنیادی و صنعت هوا – فضا،تحول در دستاوردهای نظامی مرهون ایمان به خدا و خودباوری و تلاش خستگی ناپذیر جوانان کشور است ونه مذاکره با امریکای جنایتکار و متحدانش !!!و این درسی بود که به ما نشان داد به یاری خدای متعال شدت گرفتن فشارها و تحریم های مستکبران سبب خودکفایی بیشتر ایران اسلامی خواهد شد.

ما دانشجویان ایران اسلامی در این بیانیه اعلام میکنیم 16 آذر همچنان روز دانشجوی ضد آمریکا و ضد سلطه باقی خواهد ماند و به کسانی که با بزرگنمایی مذاکره با آمریکا به دنبال استحاله هویت مقاومت هستند هشدار می‌دهیم که با وجود دانشجویان آگاه و ولایت پذیر باید فکر دست‌اندازی استکبار به ایران اسلامی را از ذهنشان بیرون کنند.

همچنین ما دانشجویان پیرو خط امام و رهبری با تاکید بر اینکه امروز وظیفه هر دانشجوی فرهیخته‌ای این است که برای حفظ حرمت خون شهیدان و صیانت از سرزمین عزیزمان ایران اسلامی به پا خیزد و با بینش عمیق از شرایط حساس کنونی و درک لزوم وحدت و بصیرت برای مقابله با فتنه های رنگارنگ استکبار با امام و مقتدایمان تجدید پیمان می کنیم که در جهت حفظ و صیانت از اصول و آرمان های انقلاب اسلامی ایران از هیچ خدمتی فروگزار نکنیم و با الگو گرفتن از سالار شهیدان حسین‌بن‌علی‌(ع) در مقابل مستکبران شرق و غرب سر تعظیم فرود نیاوریم.

مقام معظم رهبری فرمودند 16 آذر متعلق به دانشجوی ضد آمریکایی است، متعلق به دانشجوی ضد سلطه است، دانشجویی که استکبار و ظلم را بر نمی‌تابد و با جان و دل در مقابلش می‌ایستد و با مشت‌های گره کرده «نه» می‌گوید.

انتهای پیام/

برچسب ها: دانشجو ، استقلال ، استکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار