حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران در حاشیه جلسه دانش افزایی مربیان فوتسال با ادبیاتی طنز آلود در حضور خسوس کاندلاس از او انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کلاس دانش افزایی مربیان فوتسال در هتل اکادمی ملی المپیک ایران برگزار شد که حسین شمس به عنوان یکی از مدرسین فوتسال ایران و اسیا، مبحث استراتژی فوتسال را آموزش می داد. اما مربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران فرصت را غنیمت شمرده و با ادبیاتی جالب در مدت کلاسش در حضور اکثر چهره های فوتسالی از جمله خسوس کاندلاس، از این مربی انتقاد کرد.
 
خسوس متخصص بازی با تیم های ضعیف است

 
شمس ابتدا با نشان دادن کلیپ گلهای به ثمر رسده توسط ایران در جام جهانی ۲۰۰۸ نسبت به کلیپی که ناصر صالح از گلهای خورده ایران در آن مسابقات پخش کرده بود واکنش نشان داد. در ادامه شمس در توضیح استراتژی های مختلف فوتسال و در مبحث پرسینگ در برابر حریفان ضعیف تر گفت: استاد گلباران تیم های ضعیف آقای خسوس اینجا حضور دارند و تخصصشان زدن ۲۵ گل به مالدیو و تاجیکستان و … است.
 
در ادامه و در آموزش مبحث flying player  و یا همان پاورپلی، شمس ابتدا از تصمیم خسوس حمایت کرد و گفت: سیستم پنج نفره یک سیستم ریسکی است که مربی در شرایط بازی باید تشخیص بدهد و در صورت صلاحدید استفاده کند و بنده خدا خسوس هم از این سیستم استفاده کرده و اگر به جای گلی که خورد می توانست گل بزند همه از او تقدیر می‌کردند اما حالا نتیجه نگرفته است. البته سیستم پنج نفره مخصوص وقتی است که مربی امنیت شغلی داشته باشد!! خسوس جان خیالت راحت. تا سال ۲۰۱۶ هستی. چلوکباب و برگ بخور . اصلا نگران نباش باز هم پنج نفره کن.
 
وحید شمسایی را به تیم ملی بازگردان
 

حسین شمس در ادامه با اشاره به درخشش فالکائوی برزیلی در سن ۴۲ سالگی رو به خسوس گفت‌: ما در ایران بازیکنی داریم که در تیم منتخب جهان حضور داشته و بهترین گلزن تاریخ جهان است. هنوز هم در تیمش می درخشد و قهرمان ایران می‌شود. اما تنها به جرم شناسنامه که ۳۹ ساله است از حضور در تیم ملی محروم است. اما مردم ما دوست دارند او را یک دوره دیگر در تیم ملی ببینند. من در زمان مربیگری ام بارها با وحید به مشکل خورده و گاهی من اورا کنار می گذاشتم و گاهی او مرا کنار می گذاشت اما برای مسابقات ملی وقتی می دیدم مردم او را می خواهند تمکین کرده و به تیم ملی دعوتش می کرم.ما نمی‌توانیم به شما چیزی تحمیل کنیم چون خارجی هستی اما خواهش می کنیم وحید شمسایی و دیگر بزرگان فوتسال را به تیم ملی بازگردان.
 
اگر یک فوتبالی جای اصغر بود سه روز مملکت تعطیل می‌کردند
 
شمس با انتقاد از میزان اهمیت دادن به رشته فوتسال گفت: این روزها علی اصغر حسن زاده به عنوان بهترین بازیکن آسیا معرفی شده و که واقعا هم شایسته این عنوان است. اما کمترین میزان خبررسانی در تلوزیون انجام نشده است. این درحالی است که اگر به جای اصغر یک بازیکن فوتبال بود سه روز مملکت را برایش تعطیل می‌کردند.
 
فقط کشتی ورزش نیست / چه کسی تا نیمه شب کشتی می‌گیرد؟
 
در پایان آرزو می کنم خدا به مسئولین دیدی بدهد تا ببینند فقط کشتی ورزش نیست. کمی به فوتسال بها بدهند چرا که ۳۰ میلیون نفر در ایران فوتسال بازی می‌کنند. سوال من این است که چند نفر حاضرند تا ساعت ۲ نیمه شب کرایه سالن بدهند و کشتی بگیرند؟ کی تا نیمه شب وزنه می‌زند؟ اما می بینیم که علاقه مندان به فوتسال با هزینه های زیاد تا پاسی از شب به این رشته مشغولند.
 
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، شمس ، حاشیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار