قام مقام دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان گفت: استبداد حاکم بر ملت‌ها باعث شد تا دیگر کشورها نیز به تأسی از انقلاب ایران در راستای احقاق حقوق از دست رفته خود و جامعه‌ای مبتنی بر رای مردم گام بردارند.

"محمدباقر شریفی پاسندی"در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه بعد از پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی ایران که به اذعان تمامی سیاستمداران و اندیشمندان جهان بزرگ‌ترین رویداد قرن ۲۰ میلادی بود و استعمارگران باور نمی‌کردند که ایران از کشوری امن برای امپریالیسم و صهیونیسم به پایگاهی برای مبارزه با ظلم در جهان مبدل شود، اظهارداشت: انقلاب اسلامی با شعار‌ها عدالت و مبارزه با ظلم و نژادپرستی مورد توجه تمامی ملت‌های جهان قرار گرفت و همین انقلاب اسلامی را به الگویی بی‌بدیل افکار عمومی دنیا تبدیل کرد.

 قام مقام دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان با اشاره به نقش اساسی ایران در تحولات منطقه داشته است، گفت: استبداد حاکم بر ملت‌ها باعث شد تا دیگر کشورها مانند تونس، مصر، عربستان، بحرین، یمن نیز به تأسی از انقلاب ایران در راستای احقاق حقوق از دست رفتهٔ خود و داشتن جامعه‌ای اسلامی و آزاد مبتنی بر رای ملت و دموکراسی یعنی نظام مردم سالاری دینی گام بردارند.

وی با تاکید بر اینکه استکبار جهانی با احساس خطر از بیداری ملت‌ها سعی کرد با ایجاد اختلاف‌های مذهبی و پرورش تروریسم در راستای مبارزه علیه بیداری امت‌ها گام بردارد، تصریح کرد: پرورش تروریسم در منطقه، ایجاد جنگ‌های فرقه‌ای،  بکارگیری حاکمان خودفروخته و سرمایه آنان در جهت سرکوب مردم همچنین تجهیز و دخالت نظامی غرب در امور کشورها از جمله اقداماتی بود که جهان استکبار علیه بیداری ملت‌ها انجام دادند.

شریفی‌پاسندی تاکید کرد: ایجاد داعش و جنگ در کشورهای عراق و سوریه هدفی برای انحراف اذهان عمومی از مسئلهٔ فلسطین و روند بیداری اسلامی در کشورهای منطقه بود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: مسلمانان جهان باید با وحدت و یکپارچگی مقابل توطئه بروز و ظهور تروریسم مقاومت کنند و از این طریق نقشه‌های شوم استکبار در منطقه را نقش بر آب سازند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شریفی ، پاسندی ، بیداری ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی از خرم اباد
۰۹:۰۰ ۲۰ آذر ۱۳۹۳
مردم ایران همیشه الگو بوده و هست
آخرین اخبار