رئیس سازمان بهزیستی کشور

وجود253 مرکز توانبخشی سالمندان در کشور / مستمری مددجویان در انتظار ابلاغ مصوبه دولت

هاشمی با اشاره به اینکه بیش از 14 هزار سالمند از خدمات توانبخشی مراکز شبانه روزی سازمان بهزیستی استفاده می کنند گفت : در این خصوص 253 مرکز توانبخشی و نگهداری شبانه روزی در کشور وجود دارد.

همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت : 253 مرکز توانبخشی و نگهداری شبانه روزی در کشور فعال بوده وتعداد سالمندانی که از خدمات مراکز توانبخشی و شبانه روزی بهره مند می شوند هم اکنون 14 هزار و 117 نفر است و  5 هزار و   549 سالمند از خدمات توانبخشی درمنزل بهره مند می شوند که این  رقم در سال گذشته 5 هزار و 204 نفربوده است.

وی به  مستمری مدد جویان اشاره نمود و افزود : سازمان بهزیستی کشور نسبت به سایر دستگاههای دولتی و حمایتی در پرداخت کمک و مستمری به مددجویان جلو تر بوده و مستمری مددجویان بهزیستی تا به امروز به موقع پرداخت شده است .  

هاشمی تصریح کرد:  هر ساله مستمری مددجویان بهزیستی 20 درصد افزایش می یابد اما امسال منتظر مصوبه دولت هستیم و هنوز این مصوبه ابلاغ نشده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطر نشان کرد: اهدا بن ، یارانه ، خدمات بیمه ای ،  کمکهای نقدی و غیر نقدی و .... از جمله خدمات سازمان بهزیستی به مددجویان بوده که در کنار مستمری به آنان پرداخت می شود.  
انتهای پیام/
برچسب ها: سالمندان ، مددجویان ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار