باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قصددارد با ارائه پیشنهاد 70 میلیون پوندی، ادن آزارد ستاره تیم چلسی را به بازگشت به لیگ دسته یک فرانسه ترغیب سازد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از فرانس پرس. ادن آزارد در سال 2012 و طی قراردادی 32 میلیون پوندی از تیم لیل فرانسه به چلسی منتقل شد.

وی خیلی زود استعداد‌های درخشان خود را به نمایش گذاشته و حالا به ستاره تیم خوزه مورینیو تبدیل شده است.

این بازیکن 23 ساله هنوز 3 سال دیگر با آبی پوشان قرارداد دارد اما بشدت مورد توجه 2 باشگاه رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن قرار گرفته است.

سران باشگاه پاریسی قصد دارند با ارائه پیشنهادی 70 میلیون پوندی، آزارد را به بازگشت به لیگ دسته یک فرانسه ترغیب کنند.

ملی پوش بلژیکی هنوز واکنشی نسبت به رقم پیشنهادی پی اس جی ارائه نداده اما 70 میلیون پوند پولی نیست که بتوان به راحتی از آن گذشت.

*پاری‌سن‌ژرمن شاهد حضور دوباره زلاتان در تیم است

لوران بلان سرمربی پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرد مصدومیت طولانی مدت زلاتان براهمویچ ستاره سوئدی این تیم به پایان رسیده و نام او را بار دیگر در فهرست بازیکنان  تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته یک فرانسه و رقابت‌های چمپیونز لیگ قرار دارد.

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن گفت: به زلاتان فرصت خوبی برای استراحت داده شد و هر چند آسیب دیدگی پاشنه پای او بطور کامل برطرف نشده اما طبق تشخیص پزشکان آماده حضور در میدان است.

در کنار بازی‌های لیگ دسته یک، پاری‌سن‌ژرمن اهمیت زیادی برای رقابت‌های لیگ قهرمانان قائل است و حتی با وجود قطعی شدنی صعود اما برای کسب عنوان سر گروهی تلاش می کند.

بلان در ادامه افزود: اهدافمان را طبقه بندی کرده‌ایم، پس از صعود از مرحله گروهی چمپیونز لیگ به دنبال راهیانی به مرحله یک چهارم این رقابت‌ها هستیم و پس از آن برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار