مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعي" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: بیماری های قلبی و عروقی شایع‌ترین علت فوت در 8 ماه نخست امسال /تهران بیشترین آمار فوت را به خود اختصاص داد ، ترافیک سنگین در محورهای منتهی به مرز / ایجاد محدودیت‌های مقطعی در برخی از نقاط مرزی ، مصادیق بدپوششی زمستان 93 اعلام شد/ تصمیم پلیس و وزارت ارشاد برای مجوز کنسرت ها و.... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعی" که در روز شنبه منتشر شده است به شرح زير است:

مصادیق بدپوششی زمستان 93 اعلام شد/ تصمیم پلیس و وزارت ارشاد برای مجوز کنسرت ها

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/15/2794166_126.jpg

 رئیس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی با اشاره به مصادیق بدپوششی در زمستان 93، گفت: بطور حتم کلاه حجاب کاملی برای بانوان محسوب نمی شود و با استفاده کنندگان مانتوهای کوتاه، تنگ و منقوش به تصاویر نامأنوس با فرهنگ ایرانی و ساپورت های بدن نما و منقش به طرح های مبتذل برخورد می شود.

ترافیک سنگین در محورهای منتهی به مرز / ایجاد محدودیت‌های مقطعی در برخی از نقاط مرزی رئیس پلیس راه کشور از ترافیک سنگین در محورهای منتهی به مرز ایران و عراق خبر داد.

فروش سیم کارت به زیر 18 سال ممنوع / فروش فله‌ای سیم کارت تعطیل می شود

 وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات گفت : در گذشته تمام اپراتورها دردوره ای خاص شروع به فروش فله ای سیم کارت کرده اند که در آینده این مشکل به طور کامل برطرف خواهد شد.

بیماری های قلبی و عروقی شایع‌ترین علت فوت در 8 ماه نخست امسال /تهران بیشترین آمار فوت را به خود اختصاص داد
مدیر کل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: چهار علت اول فوت در 8 ماه ابتدای امسال بیماری‌های قلبی و عروقی، سرطان‌ها و تومورها، حوادث غیر عمدی و بیمار‌های دستگاه تنفسی است.

تلفیق طرح شهاب با پژوهشسراهای دانش آموزی از مهر آینده / تجاری سازی یک اختراع در گرو صبوری فرد
سورنا ستاری گفت: در نظر داریم طرح شهاب را از مهر ماه سال آینده با پژوهش‌سراهای دانش آموزی تلفیق کنیم تا شاهد ایده‌های جدید‌تری در این راستا باشیم.

بارش برف و باران در راههاي كشور

 در اکثر راهها و محورهای مواصلاتی کشور برف و باران راهها را لغزنده و سفيد پوش كرد.

هوای پایتخت در شرایط سالم به سر می‌برد
سخنگوی مرکز کنترل کیفیت هوای تهران از افزایش شاخص و ادامه شرایط سالم هوای پایتخت خبر داد.

رشد‌‌ ارزش بیت کوین د‌‌ر معاملات مجازی بازی‌های رایانه‌ای

 تجارت الکترونیک امروزه، یکی از پرکاربرد‌‌ترین راهکارهای خرید‌‌‌و‌فروش محصولات به شمار می‌رود‌‌ بطوریکه شرکت‌های بازی‌سازی، از روش فروش اینترنتی برای محصولاتشان استفاد‌‌ه می‌کنند‌‌.

افتتاح 42 آزمایشگاه نانو در پژوهش‌سراهای دانش آموزی تا پایان سال
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به راه‌اندازی 8 آزمایشگاه نانو گفت: تا پایان سال شاهد 42 آزمایشگاه نانو در پژوهش‌سراهای دانش آموزی خواهیم بود.

تراکم فروشی در تهران به صفر رسیده است/ بدهی 12هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری تهران/موافقت 52درصدی مردم با تراکم فروشی
 مشاور شهردار تهران در امور شهرسازی و طرح تفصیلی با بیان اینکه تراکم فروشی سلیقه ای وبی سابقه در تهران وجود ندارد گفت:در سه سال اخیر تراکم فروشی در تهران به صفر رسیده است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار