رئیس دپارتمان داوران درباره قضاوت دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن از سری رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  حسین عسگری، رئیس دپارتمان داوران گفت: قضاوتی که داوران انتخاب شده در دیدار پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان انجام داده‌اند؛ کاملا درست و منطقی بود.

وی گفت: پس از بازبینی فیلم این بازی، شاهد بودیم که کمک داورها به همراه داور وسط در تمامی صحنه‌ها حضور داشتند و قضاوت درستی را انجام داده‌اند.

عسگری در ادامه بیان کرد: سه گلی که در این دیدار به ثبت رسید به نظرم با دقت و تمرکز بالای کمک داوران و داور بازی قابل قبول بود و در واقع هیچ بحث و شبه ای را به جای نگذاشت. در صحنه هایی که گل‌های ذوب آهن و یا تک گل پرسپولیس زده شده، برخی از کارشناسان اعلام کردند که آفساید است اما با بازبینی فیلم این دیدار، به جرات می گویم که گروه داوری در دیدار نیمه نهایی قضاوت بسیار خوبی را انجام داده‌اند.

وی در پایان گفت: تمامی اخطارها و اخراجی که در این بازی توسط داور وسط به متخلفان داده شد نیز کاملا درست بود و معتقدم که زرگر به همراه کمک‌هایش داوری فوق‌العاده و بی نقصی را انجام دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار