دانشجویان شعار "میرزاده جواب می‌خواهیم" سردادند

روز هشتم تحصن دانشجویان پزشکی قشم مقابل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد

دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد قشم که از یک هفته پیش مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد تحصن کرده بودند، امروز سکوت خود را شکستند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، تحصن اعتراضی دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد واحد قشم مقابل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد در حالی به روز هشتم خود رسید که این دانشجویان با سردادن شعار "میرزاده جواب می‌خواهیم" تحصن خود را از حالت سکوت خارج کرده و به سردادن شعار پرداختند.

این دانشجویان از هشت روز پیش با روپوش سفید پزشکی مقابل سازمان مرکزی تحصن کرده‌اند و خواستار پاسخگویی رئیس دانشگاه آزاد به مطالبات صنفی خود شده‌اند.

گفتنی است این دانشجویان در اعتراض به مشکلات صنفی خود برای دفعه سوم با روپوش پزشکی در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد تحصن کردند تا اینکه مسئولان دانشگاه آزاد صبح چهارشنبه هفته گذشته اعلام کردند با ۱۰ نفر از دانشجویان تبادل‌نظر خواهند کرد تا مشکلات صنفی آنها برطرف شود، اما ظاهراً جلسه (چهارشنبه) نمایندگان دانشجویان با مسئولان دانشگاه آزاد به نتیجه نرسیده است.

این دانشجویان در اعتراض به شهریه بالای رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد و نبود مراکز بهداشتی برای گذراندن دوره‌های عملی این دانشگاه تحصن کرده‌اند.

همچنین دانشجویان هفته گذشته نیز در اعتراض به این مشکلات تحصن کرده بودند و در حال حاضر نیز این تحصن در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد ادامه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار