پایگاه اعزام خادمین کربلای معلی با حضور معاون خدمات شهری شهرداری تهران و به همت شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در بوستان ولایت به مدت سه شبانه روز برپا شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، طی سه روز گذشته ایستگاه فرهنگی اعزام خادمین کربلای معلی با حمایت های معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و تلاش شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر به مدت سه شبانه روز در بوستان ولایت برپا شد.

 رضا قدیمی ، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با حضور در این پایگاه با اشاره به اینکه شرکت ساماندهی طی سه روز گذشته و بنا به دستور معاون خدمات شهری شهرداری تهران اقدام به برپایی ایستگاه اعزام خادمین کربلای معلی نموده است ، تصریح کرد: قرار است تا بیش از 2000 نیروی خدمات شهری درایستگاه‌هایی برای هدایت و ارائه تجهیزات به مردم حضور یابند که اعزام این نیروها پس از برپایی مراسم فرهنگی ودیدن آموزشهای  لازم در سه روز گذشته از محل بوستان ولایت صورت پذیرفت. 

قدیمی خاطرنشان کرد:تیمی از شرکت ساماندهی مشاغل نیز به کربلا اعزام می‌شوند تا اقدامات مربوط به تله گذاری و از بین بردن حیوانات مضر و همچنین آموزش به مدیران شهری کربلا را انجام دهند .

گفتنی است از 17 تا 23 آذرماه نیروهای خدمات شهری برای انجم امور شهرداری تهران در کربلا مستقر خواهند بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: خادمین ، ولایت ، اعزام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار