دوازدهمين كنگره‌ آسيايي اورولوژي با استقبال چشمگیر ارولوژیست ها ، متخصصان و جراحان داخلی و دیگر کشورهای جهان مواجه شده است و شرکت کنندگان در آن بیش از 800 مقاله مختلف علمی به دبیرخانه کنگره ارسال کرده اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ دکتر «سیدجلیل حسینی» رئیس دوازدهمین کنگره‌ آسیایی اورولوژی در گفت‌وگو با ستاد خبری کنگره با بیان این خبر افزود: از میان 800 مقاله ارسال شده به دبیرخانه کنگره، 50 درصد این تعداد یعنی  400 مقاله مربوط ارولوژیست های خارجی است.

وی اضافه کرد: مقالات دریافت شده در دبیرخانه دوازدهمين كنگره‌ آسيايي اورولوژي دارای مطالب پیشرفته و نوین علم ارولوژی و شاخه های مرتبط با آن است که همه گی آنها برای نخستین بار ارائه خواهند شد

رئیس دوازدهمین کنگره‌ آسیایی اورولوژی با بیان اینکه ارائه این مقالات موجب دستیابی شرکت کنندگان در کنگره به آخرین یافته های علمی این رشته می شود، افزود:

وی با تاکید بر این که این کنگره فرصت بسیار خوبی است تا بتوانیم دانش اورولوژی ایران را به دنیا معرفی کنیم، خاطرنشان کرد: در جریان این کنگره جراحی های زنده توسط جراحان خارجی و داخلی از دو بیمارستان لبافی نژاد و خاتم الانبیاء، انجام خواهد شد.

دکتر حسینی همچنین توضیح داد: یکی از مهمترین نکات برجسته کنگره آسیایی اورولوژی همکاری انجمن های بسیار بزرگ بین المللی اورولوژی با کشور ما است که این اتفاق تا کنون در کنگره های آسیایی سابقه نداشته است.

دوازدهمين و بزرگ‌ترين کنگره بين‌المللي اورولوژيست هاي جهان از فردا آذر ماه  به مدت 5 روز و با حضور جراحان، پزشکان، متخصصان و استادان دانشگاههای مختلف جهان در جزیزه کیش برگزار و آغاز می شود.

در این کنگره بزرگ که برگزاری آن طی 50 سال اخیر در کشور بی‌سابقه است، بیش از 2 هزار جراح و متخصصص كليه و مجاري ادرار از 26 کشور مختلف جهان حضور خواهند داشت. استرالیا، کانادا، آلمان، آمریکا، انگلیس، هلند، ایتالیا، روسیه، چین، سنگاپور، ژاپن، هنگ کنگ، ترکیه، اتریش، کره جنوبی، امارات و قطر برخی از کشورهائی هستند که در دوازدهمين كنگره‌ آسيايي اورولوژي حضور می یابند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آسیایی ، جزیزه ، کیش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار