در حركتي زيبا و ماندگار ، در روز جهانی معلولین ، اعضاء هيأت مديره و امناء آسايشگاه كهريزك با حضور در جمع مددجويان نمونه آسایشگاه خیریه کهریزک ، طي مراسمي با اهداء شاخه گل و اختصاص جوايزي نفيس ، آنان را تشويق به ادامه زندگي توأم با موفقيت نمودند .

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ در آستانه روزجهاني معلولين ، سالن ورزشي پورياي ولي آسايشگاه ميزبان جمعي از موفق ترين مددجوياني بود كه در خانه و كاشانه خود (كهريزك )فعل خواستن و استفاده از اراده بودن و زيستن را به نحو شايسته اي به اجراء در آوردند .
 
مددجوياني كه باور دارند ميتوان با شرايط به ظاهر ناسالم جسمي موفق بود ، به مدارج دلخواه در حد توانايي هاي خود رسيد و ثابت كرد كه فرقي ميان آنان و ساير اقشار جامعه وجود ندارد . چه آن مددجويان توانمندي كه با جداشدن از تختخواب خود راه درس و مشق و تحصيل را پيش گرفته و امروز فارغ التحصيل كارشناسي از دانشگاه شده اند ، چه آن توانمنداني كه در عرصه ورزش چنان خوش درخشيده اند كه نمايندگان جمهوري اسلامي ايران در رقابتهاي بين المللي و رسمي هستند و چه آن بزرگان اهل هنري كه با اجراهاي زيبا و ماندگار خود در رشته هاي مختلف هنري تحسين هيأت داوران را بر انگيخته و آنان را مجاب به اهداء بهترين جوايز جشنواره مي كنند ، همه و همه حكايت از جاري بودن زندگي ، استفاده ناب از توانمندي ها و از همه آنها مهمتر ايجاد بستري مناسب و حمايتهاي قاطع مسئولين و دست اندكاران متعهد اين مجموعه به ارائه خدمات مورد نياز رشد ، رسيدن به بالندگي و ارج نهادن به همه اراده ها دارد .

اما اين مراسم زيبا آنقدر مهم و با ارزش بود كه اعضاء هيأت مديره و امناء ، معاونين مؤسسه و مديران بخشهاي مختلف آسايشگاه به جهت تقدير از اين شايستگان آمده بودند ، آمدند تا بگويند به رشد و بالندگي شما صاحبان واقعي اين خانه ارج مي نهيم و شما را شايسته بهترين ها ميدانيم .

در بخشي از اين مراسم  حسن احمدي مدير عامل موسسه خيريه كهريزك ضمن تبريك به همه مددجويان موفق آسايشگاه آنان را نخبگاني خواند كه در بخشهاي مختلف هنري ، موسيقي ، نويسندگي ، ورزش و ساير فعاليت هاي ارزشمند فعال هستند ، وي همه اين عزيزان را باعث افتخار نام و اعتبار كهريزك خواند و به حمايت هاي قاطع و مستمر همه مسئولين آسايشگاه در كسب موفقيت هاي بيشتر پيش رو تأكيد كرد .

گفتني است در پايان اين مراسم اعضاء هيأت مديره و امناء آسايشگاه كهريزك ، با اهداء شاخه گلي زيبا به هريك از مددجويان ، اين عزيزان را مورد تشويق قرار داده و مقرر گرديد به هر يك از آنان جايزه ارزشمندي  به دليل كسب موفقيت هاي ياد شده اهداء گردد .

انتهای پیام/
برچسب ها: تقدیر ، معلولین ، کهریزک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار