سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان پس از پایان اردوی تدارکاتی این تیم گفت: تمرینات آماده‌سازی خوبی را پشت سر می‌گذاریم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  شادی مهینی؛ سرمربی تیم ملی نوجوانان بانوان گفت: این اردو، دومین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان پس از بازگشت از بنگلادش بود که در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد. عمکلرد فنی بازیکنان در این اردو نسبت به اردوی نخست بهتر است و معتقدم روز به روز روند رو به رشدی را خواهند داشت.

وی در ادامه گفت: قرار بود تا سومین مرحله از اردوی آماده سازی را یکم تا پنجم دی ماه برگزار کنیم اما به دلیل اینکه  اردوی فوق همزمان با امتحانات بازیکنان بود ، تمرینات آماده سازی ملی پوشان به تعویق خواهد افتاد.

سرمربی تیم ملی از دعوت بازیکنان جدید به اردوی تدارکاتی خبر داد و گفت: همانطور که قبلا هم اشاره کرده بودم بازیکنان مستعد را ارزیابی می کنم تا بهترین ها را به مسابقات نهایی قهرمانی آسیا در چین اعزام کنیم. روند استعدادیابی دختران زیر 16 سال تا اسفند ماه ادامه خواهد داشت و از آن پس نیز نفرات نهایی را انتخاب تا تمرینات جدی تری را برای حضوری پر قدرت در بازی‌های چین برگزار خواهیم کرد.

وی درباره اینکه اردوهای تدارکاتی همزمان با رقابت‌های لیگ برتر برگزار می‌شود و چرا دیدار دوستانه‌ای با تیم‌های لیگ برتری برگزار نمی‌کنید گفت: سال گذشته به دلیل برگزاری دیدار دوستانه با چند تیم لیگ برتری، بازیکنان ما آسیب شدیدی دیدند چرا که از لحاظ قدرت بدنی و سن، تیم‌های لیگ برتری نسبت به بازیکنان زیر16 سال برتری دارند و متاسفانه در حین بازی‌های دوستانه شاگردانم مصدوم شدند. به همین دلیل ترجیح می دهم تا بازی‌های دوستانه در رده سنی زیر 16 و یا نهایتا یک رده بالاتر برگزار شود.

مهینی در پایان گفت: پیشنهاد برگزاری یک تورنمنت چهار جانبه در داخل ایران و حضور در دو تورنمنت بین‌المللی را به کمیته فنی فدراسیون فوتبال داده‌ام که امیدوارم با انجام مسابقات فوق، تیم با آمادگی خوبی به مسابقات چین اعزام شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار