مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص عضویت مهدوی کیا در کمیته فنی این باشگاه گفت: مهدوی کیا بیان کرده که هر کمکی از دستش برآید برای پرسپولیس انجام می‌دهد.

حمید رضا سیاسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: من با مهدوی کیا صحبت کردم و وی بیان کرده که هر کاری از دستش برآید برای پرسپولیس انجام می‌دهد.

سیاسی درباره شرط مهدوی کیا برای حضور در کمیته فنی بیان کرد: مهدوی کیا شرط خاصی نداشت. فقط بیان کرد که به علت رفت و آمدش به آلمان دارای یکسری محدودیت‌های زمانی است اما برای کمک به پرسپولیس کوتاهی نخواهد کرد.

وی درباره وضعیت عضویت علی کریمی و خاکپور در کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت:‌ حضور علی کریمی در کمیته فنی باشگاه پرسپولیس منوط به این است که تداخلی با مربیگری‌اش در تیم ملی نداشته باشد. همچنین علی کریمی باید نظر کی روش سرمربی تیم ملی را در این مورد جویا شود.

سیاسی درباره وضعیت خاکپور در کمیته فنی تصریح کرد: قرار است با خاکپور در این خصوص صحبت کنم و اگر قبول کند وی نیز عضو کمیته فنی می شود.

وی درباره زمان انتخاب اعضای کمیته فنی بیان کرد: طبق برنامه قرار است تا روز دوشنبه اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس را معرفی کنیم.

سیاسی در پایان خاطر نشان کرد: اعضای کمیته فنی در کار درخشان سرمربی تیم دخالت نمی‌کنند و فقط در مورد مسائل فنی نظراتشان را به سرمربی تیم اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: سیاسی ، مسائل ، عضویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار