مدیر دفتر جهانی لجستیک فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب‌سرخ و هلال‌احمر در دبی کارشناسان جمعیت هلال‌احمر ایران مذاکره کرد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،اداره‌کل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر، گوران زوبر در بازدید از سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‎احمر ایران در زمینه درخواست خرید خودروهای امدادی به ویژه آمبولانس و خودروی امدادی فرماندهی که نه فقط به عنوان آمبولانس از آن استفاده می‌شود، بلکه می‌توان از آن در مناطق صعب‌العبور هم استفاده کرد، با کارشناسان سازمان امداد و نجات مذاکره کرد.

وی درباره موضوع کرایه خودروهای امدادی و موضوع آموزش، گفت: درباره خرید خودرو نکاتی وجود دارد مه از جمله آنها تعداد خودروهای مورد نیاز و سقف نقدینگی برای خرید خودرو است؛ به علاوه کرایه خودرو در کوتاه مدت شامل یک دوره ۵ ساله و در دراز مدت شامل دوره ۲۵ ساله است و در این زمینه موضوع بیمه خودروهای امدادی به همراه بیمه راننده و سرنشین در صورت بروز سانحه هم مطرح می‌شود که در این موارد باید هماهنگی‌های لازم انجام شود.

وی اظهار کرد: آموزش عمومی هم با تعامل کامل در زمینه‌هایی چون تهیه و خرید تجهیزات خودرو، پاسخ به سوانح در مواقع اضطراری و مدیریت ناوگان ترابری انجام خواهد شد.

گوران زوبر همچنین به نیابت از دفتر پشتیبانی فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب‌سرخ و هلال‌احمر در دبی از اعضای سازمان امداد و نجات دعوت کرد تا تیم کارشناسی خود را در زمانی مناسب و مورد توافق طرفین برای مذاکرات کاربردی به آن کشور اعزام کند.

وی در این بازدید از ناوگان ترابری سازمان امداد و نجات مانند خودروهای امدادی (آمبولانس، تریلر، ون مخابراتی) و چند انبار بزرگ ذخیره اقلام اضطراری بازدید کرد.

گوران زوبر همچنین در ادامه بازدی‌های خود از جمعیت هلال‌احمر ایران از شرکت صنایع نساجی هلال ایران بازدید کرد.

*ادامه سیاست حفظ کیفیت و کاهش قیمت محصولات

در این بازدید ذوالفقار یزدان‌مهر، مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران گفت: فعالیت‌ های شرکت بر ۳ محور مرکزی تنوع در تولید محصولات، ارتقای کیفیت و ورود به بازارهای جدید است.

وی افزود: محصولات شرکت صنایع نساجی هلال ایران به کشورهای همسایه چون افغانستان، عراق، تاجیکستان و پاکستان و همچنین به کشورهای آفریقایی در سطحی گسترده صادر می‌شود.

یزدان‌مهر تاکید کرد: با توجه به تقاضاهای بین‌المللی از محصولات تولیدی شرکت صنایع نساجی هلال ایران، علاوه بر توجه به کیفیت محصولات بر اساس استانداردهای مورد نظر فدراسیون بین‌المللی و کاهش هزینه تولید، حضور خود را در بازارهای جهانی افزایش داده و تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از فرصت موجود در مناقصات بین‌المللی شرکت کنیم.

گوران زوبر هم در این دیدار با ابراز خرسندی از تولید محصولات گوناگون امدادی از سوی شرکت صنایع نساجی هلال ایران و صادرات آن به اقصی نقاط دنیا، توجه به کاهش قیمت تمام‌شده محصولات و حفظ کیفیت را از جمله سیاست‌های ارزشمندی دانست که باید ادامه یابد.

وی همچنین پیشنهاد داد تا محصولات تولیدی هلال احمر ایران از طریق نمایشگاه‌های بین المللی برای حضور بیشتر و پررنگ‌تر در بازارهای جهانی معرفی شود.

گوران زوبر در این دیدار درخواست کرد تا نظرات و پیشنهادات مشتریان در زمینه کیفیت محصولات تولیدی ایران جمع‌آوری و به دفتر لجستیک دبی برای بررسی‌های کارشناسانه ارایه شود و تیپ‌های مختلف چادرهای امدادی و پتو برای معرفی در نمایشگاه «ایحاد» در دبی به دفتر فدراسیون بین‌المللی ارسال شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.