لوییس فن خال سرمربی باشگاه منچستر‌یونایتد در نکوهش رسانه‌های انگلیسی بر این باور است که صحبت کردن راجع به پول شرم آور است.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، لوییس فن خال سرمر‌بی باشگاه منچستریونایتد‌ که این فصل پس از قرار دادن تیم ملی هلند در جایگاه سوم،‌به اولد‌ ترافورد‌ آمد و بر نیمکت‌ منچستریونایتد‌ تکیه زد، قرار است در فصل نقل و انتقالات تابستانی 150 میلیون برای خرید بازیکنان از پولی که باشگاه بدست می‌آورد بگیرد و بازیکنان جدید بخرند. در حالی که  در این فصل 200 میلیون هزینه صرف کرد .
 
از سوی دیگر این خرج‌های سنگین فن خال‌ هم اکنون نقل محافل رسانه‌ای انگلیسی‌ شده و خبرنگاران و اصحاب رسانه‌این کشور  دست به این اقدامات او را مورد نکوهش قرار می دهند.اما وی در تازه‌ترین صحبت‌های خود نسبت به این عمل واکنش نشان داد و آن را  شرم آور خواند.
 
 وی در این خصوص گفت: من فکر می‌کنم این مسئله واقعا شرم آور باشد که در تمام مدت راجع به عدد و قیمت و پول صحبت کنید من فکر نمی‌کنم این مسئله برای من یا ادوود وارد ( مدیر اجرایی باشگاه) اهمیتی داشته باشد.
 
من فکر می‌کنم حتی این کار می‌تواند  به نوعی بی‌احترامی  به بازیکنان تیم من را نیز در پی داشته باشد، من همان کاری را انجام می‌دهم که از قبل بر روی آن تمرکز کرده‌ام و هیچ صحبت‌ دیگری در این خصوص ندارم.

انتهای پیام/
برچسب ها: فن ، خال ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار