فلیپ لام کاپیتان تیم بایرن مونیخ اعلام کرد مصدومیت وی از ناحیه قوزک‌ پا بیشتر از حد انتظار به طور می‌انجامد و احتمالا تا ماه مارس قادر به بازی نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت، مدافع سابق تیم ملی آلمان 18 نوامبر دچار شکستگی استخوان قوزگ‌ پا شد فلیپ لام بلافاصله مورد عمل جراحی‌ قرار گرفت و استخوان پای وی با 6 پیچ سرجای خود محکم بسته شد.
 
هرچند تصور می‌شد لام 31 ساله‌ بتواند در هفته‌های نخست سال 2015 به تمرینات بایرن بازگردد‌ اما وی در جدیدترین مصاحبه خود گفت: متاسفانه نمی‌توانم ژانویه به میدان بازگردم هر چند امیدوارم فوریه آخرین ماه استراحت اجباری من باشد اما پزشکان گفته‌اند ممکن است زودتر از مارس قادر به همراهی تیمم نباشم.
 
البته خوشبختانه به دلیل اعلام خداحافظی ملی هیچ گونه فشاری از بابت بازی‌های انتخابی یورو 2016 بر روی من قرار ندارد و می‌ـوانم با آرامش کامل دوران نقاهت را طی کنم.
 
لام در پایان افزود: هر زمان که احساس کنم به آمادگی 100 درصد برگشته‌ام دوباره در زمین مسابقه حاضر می‌شوم بایرن مونیخ  حتی بدون من همن در مسیر قهرمانی قرار دارد و از وجود دیگر بازیکنان خوب خود بهره می‌برد.

بوفون‌" اعطای توپ‌ طلا به نویر یک اتفاق استثنایی است
 
جیافلوییچی‌ بوفون سنگربان تیم یوونتوس معتقد است اعطای توپ طلای فیفا به مانوئل‌ نویر‌ دروازه‌بان تیم بایرن‌ مونیخ‌ حقیقتا‌ می‌توان یک اتفاق خارق العاده‌ و استثنایی باشد.
 
بوفون هم پیش بینی می‌کند این کریس رونالدو‌ مهاجم رئال‌مادرید است که توپ طلا را برای بار سوم به خانه می‌برد .
 
بوفون گفت: برای یک دروازه‌بان بردن جایزه توپ طلا نیاز  به یک اتفاق کاملا استثنایی‌ و بی نظیر است اگر به نویر نگاه کنیم او دارای چنین‌ ویژگی است، قهرمانی در جام جهانی و کمک به تیم‌های ملی آلمان و تیم باشگاهی بایرن مونیخ برای رسیدن به عناوین‌ افتخار دلیل خوبی است تا او را شایسته دریافت توپ طلا بدانیم اما معمولا‌ دروازه‌بانان‌ از شانس زیادی در برابر مهاجمان‌ برخوردار‌ نیستند افکار عمومی به سمت انتخاب یک مهاجم گرایش دارد‌ و به همین دلیل است که می‌گویم رونالدو جایزه‌ را به خانه می‌برد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، طولانی ، انتظار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار