مدیر کل پزشکی قانونی استان فارس از کشف 61 بسته هروئین در سیستم گوارشی جسد یک تبعه غیر مجاز افغانستان در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران‌،  سعید غلامزاده روز جمعه اعلام کرد: با انتقال جسد یک مرد حدودا 28 ساله افغانی برای بررسی علت مرگ این کشف حاصل شد.

به گفته وی این جوان توسط نیروی انتظامی دستگیر و در ورودی اردوگاه مراقبتی اتباع غیرمجاز فوت کرده بود، جسدش برای تحقیق تحویل پزشکی قانونی شده بود.

دکتر غلامزاده افزود: پس از دستور قضایی و معاینه و کالبد شکافی جسد، مشخص شد علت مرگ باز شدن یک بسته هروئین از معده فرد بوده است و در ادامه از شکم این جسد 61 بسته هروئین که هربسته آن به طول هفت سانتیمتر و قطر دو سانتیمتر و در مجموع به وزن یک کیلو و 314 گرم بود کشف شد.

شیراز مرکز استان فارس از جمله مناطق مقصد مهاجرت برای اتباع بیگانه از مبدا پاکستان و افغانستان بشمار می آید و اغلب این افراد در باغ ها، کارگاههای حاشیه شهر و مشاغل بنایی و ساختمانی مشغول به کار می شوند.


انتهای پیام /م
برچسب ها: شیراز ، هروئین ، جسد ، افغانی ، مهاجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۲:۱۵ ۱۴ آذر ۱۳۹۳
این سوداگران مرگ که بازندگی مردم ،خصوصا جوانها بازی میکنند،نمیدانندیه روزاین طور گور خودشان رومیکنندوبه جهنم واصل میشن از وقتی پای این افاغنه به ایران بازشده امنیت ازمردم سلب شده بطورغیرقانونی واردایران میشن وموادمخدرازکشورشان برای جوانان ایرانی به همین شکل (بلعیده)به ارمغان میارن