نمایش "اسب مرده" با طراحی و کارگردانی سید سعید هاشم‌زاده در تماشاخانه "آو" روی صحنه رفته است.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ نمایش «اسب مرده» با اقتباس از نمایش‌نامه «سوء تفاهم» نوشته «آلبر کامو» بازنویسی شده و هر روز بجز شنبه‌ها ساعت 19 اجرا می‌شود.

در این نمایش که تا 30 آذر در تماشاخانه «آو» روی صحنه است  نونا نیسی، رشید آقایی، سحرناز عباس زاده، یاسمن میرزایی، ندا اصغری و مرضیه شاطر طوسی ایفای نقش می‌کنند.

«اسب مرده» با نگاهی به تکنیک‌های تئاتر پست مدرن همچون التقاط در لحن، استفاده از حرکت، ویدئو و چند نقطه توجهی بودن اجرا به صحنه می‌رود.

دیگر عوامل دیگر نمایش «اسب مرده» عبارتند از: مسعود هاشمی (تهیه کننده)، نوید زارع و سارا عبادی (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، سوگند صلاحی و سید موسی هاشم‌زاده (ساخت دکور)، سوگند صلاحی (گریم)، مرضیه شاطر طوسی و سوگند صلاحی (طراح لباس)، کاوه رفاهی (انتخاب موسیقی و آهنگساز)، سید موسی هاشم‌زاده (گرافیک، عکس و پوستر) و امیر موسی‌کاظمی (روابط عمومی).

گروه «مواجهه» پیش از این جوایز بهترین نمایش و بهترین کارگردانی را برای نمایش «اتللو» از جشنواره‌ تئاتر تجربه دریافت کرده که این نمایش نیز به زودی روی صحنه خواهد رفت.

علاقه‌مندان جهت خرید اینترنتی بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه و یا جهت رزرو با شماره‌های 88021646 و 09133224943 هماهنگ کنند.

تماشاخانه «آو» در میدان فاطمی، به سمت میدان گل‌ها، خیابان جهانمهر، شماره 26 واقع شده است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار