بازیکن برزیلی باشگاه چلسی از دیدیه دروگبا به عنوان معلم بازیکنان چلسی یاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دیدیه دروگبا مهاجم باتجربه و کهنه کار ساحل عاج که در دیدار این هفته آبی‌پوشان در دربی لندن موفق شد گلزنی کند و با نتیجه 3 بر صفر تاتنهام را از پیش رو بردارند، همیشه مورد اعتماد و علاقه سرمربی پرتغالی این تیم خوزه مورینیو قرار داشته است، به طوری که وی در روزهای آغازین این هفته اعلام کرد، دروگبا پس از انقضای قراردادش جایی در کادر فنی تیمش خواهد داشت، اسکار بازیکن برزیلی چلسی نیز نظر مشابهی دارد و او را معلم بسیار خوبی برای بازیکنان چلسی می‌داند.

وی در این خصوص گفت: دیدیه قبل بازی با همه‌ی مهاجمان تیم صحبت می‌کند، او می‌خواهد درهر بازی گلزنی کند، او می‌خواهد گل بزند تا به تیم کمک کند.

وقتی که جوان بودم بازی‌های او را در تلویزیون می‌دیدم و پیگیری می‌کردم و هم اکنون با هم بازی می‌کنیم، او نه تنها با من بلکه با تمام مهاجمان صحبت می‌کند، او گلهای زیادی برای چلسی به ثمر رسانده است و هم اکنون نقش حمایتی و تهیج کننده (اهرم فشار) برای بقیه تیم است.

او فوتبالیست و فرد بسیار فوق العاده و محترمی است و من هم بسیار خوشحالم که یکی از اعضای تیم ماست چار که من هر روز چیزهای زیادی از او فرا می‌گیرم و او تجربیاتش را به راحتی در اختیار ما قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اسکار ، چلسی ، معلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار