تهیه کننده برنامه "شادونه در سرزمین دونه ها" از اضافه شدن بخش تازه ای به این برنامه خبر داد و افزود: به زودی "خاله شادونه" تازه ترین کتاب های حوزه کودک و خردسال را به بچه ها معرفی می کند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، علی اکبر ذاکری افزود: به زودی خاله شادونه در قالب آیتم های گرافیکی متفاوت، تازه های کتاب در حوزه کودک و خردسال را به دوستان خود معرفی می کند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین جنبه‌های توسعه توانمندی‌های کودک، کتاب خواندن است، در حقیقت نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در کودکان سبب تکوین شخصیت و تکامل ذهنی و رفتاری آنها می‌شود.

ذاکری ادامه داد: بر همین اساس تصمیم گرفتیم آیتم تازه ای به این برنامه اضافه کنیم، آیتمی که مختص  هفته کتاب و کتابخوانی نیست و هر روز  بچه ها را با کتاب های تازه و اثر بخش آشنا می کند.

این تهیه کننده افزود:  از آنجا که امکان حضور همه دوستان شادونه در استودیو این برنامه فراهم نیست، تصمیم گرفتیم بیشتر از مشارکت دوستان کوچکمان در خانه استفاده کنیم، بر همین اساس فرصتی فراهم شده تا بچه ها بتوانند نقاشی های خود را برای خاله شادونه بفرستند تا ما آنها را در برنامه به نمایش بگذاریم.

وی گفت:  اپلیکیشنی طراحی شده که به زودی روی سایت شبکه دو سیما به آدرس tv2.ir  قرار داده می شود، دوستان ما می توانند با دانلود کردن این برنامه بر روی موبایل، از نقاشی خود عکس گرفته و اثر هنری خود را مستقیما برای ما بفرستند.

برنامه " شادونه در سرزمین دونه ها" کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیماست که روزهای فرد ساعت 9:10  به روی آنتن می رود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.