لرد ترایزمن رئیس سابقه اتحادیه فوتبال انگلیس ضمن تأکید بر بر خروج بلاتر از فیفا مدعی شد که انتخابات میزبانی جام جهانی 2018 و 2022 باید از سر پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اتحادیه فوتبال جهان "فیفا" این روزها به دلیل رشوه‌های متعدد و آشکار شدن پرونده‌های فساد مالی مورد اتهام مراجع زیادی علی الخصوص رسانه‌ها و در صدر آن رسانه‌های انگلیسی قرار دارد.

اما در این میان رسانه‌های انگلیسی نیز دست به کار شده‌اند و سعی دارند با فشار بر مقامات فیفا و برملا کردن رسوایی‌های این نهاد ورزشی ناکامی‌های خود را در مواجه با میزبانان جام‌های جهانی 2018 و 2022 علی الخصوص روسیه را جبران کنند.

لرد ترایزمن رئیس سابق اتحادیه فوتبال انگلیس در این خصوص گفت: فیفا نیاز به اصطلاحات ریشه‌ای و بنیادی دارد، این فرهنگ (فرهنگ فعلی فیفا) با تعمیرات مختر و مفید در پروسه آن به جایی نمی‌رسد، آقای بلاتر و دار و دسته‌ی او باید از فیفا بروند، او قصد دارد که بار دیگر به ریاست فیفا در آید و این مسئله واقعاً برای فوتبال بد و مضر است.

دولت سوئیس و حامیان مالی همگی مقصر هستند و من فکر می‌کنم و بر این باور هستم که انتخابات میزبانی 2018 و 2022 باید دوباره انجام شود.

اگر انگلیس چیزی در این خصوص نمی‌گوید به خاطر اعتبارش نیست، بگذارید همه چیز بی نقص و بدون اشکال انجام شومد و نماینده کشور‌های دیگر نشوید، این همان چیزی است که ما مسلماً برای آن آمادگی نداریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار