جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: با کار بزرگ و ارزشمندی که در این موسسه صورت گرفته، جامعه در حال پذیرش یک زندگی با پیوندهای انسانی است و این موسسه با گسترش و توسعه‌هایی که در زمینه خدمت‌رسانی داده است با افق روشنی مواجه است زیرا اگر ما می‌خواهیم در کشورهای دنیا الگو باشیم باید روی ایجاد یک اصل پیوند عاطفی تاکید کنیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سیزدهمین مجمع خیرین امدادگران عاشورا اظهار داشت: توسعه حیات انسانی به صورت نمودار درختی است و احیا و کمک به یک انسان به معنای احیا و کمک به همه انسان‌های عالم است.
 
وی تصریح کرد: در جامعه باید احساس و عاطفه توسعه یابد زیرا بدون احساس و حس نوع‌دوستی جامعه هیچ پیشرفتی نخواهد داشت به همین دلیل است که زمانی که  غم‌ها توزیع می‌شود در انتها کاهش می‌یابد و زمانی که شادی‌ها افزایش می‌یابد در جامعه گسترش می‌یابد.
 
 جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که جامعه باید یک تکیه گاه روحی و روانی داشته باشد: بیان داشت تکیه‌گاه روحی و روانی از فروپاشی درونی انسان جلوگیری می‌کند از همین رو است که ما باید در جامعه با ایجاد فضاها و فرصت‌ها تکیه‌گاهی را برای مردم ایجاد کنیم که با تاسیس همچین موسسات خیریه‌ای می توان این تکیه‌گاه‌ها را ایجاد کرد.
 
سردار سلامی افزود: همان‌گونه که انسان در درون می‌اندیشد همان‌گونه عمل می‌کند و باید بدانیم زنده بودن و زندگی کردن با هم تفاوت‌هایی دارد زیرا زنده بودن به معنای کار کردن بدن است اما زندگی به معنای امید، احساس و آرامش است و انسان مریض جدای از زندگی نیست از همین رو باید امید در جامعه توسعه یابد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: با کار بزرگ و ارزشمندی که در این موسسه صورت گرفته، جامعه در حال پذیرش یک زندگی با پیوندهای انسانی است و این موسسه با گسترش و توسعه‌هایی که  در زمینه خدمت رسانی داده است با افق روشنی مواجه است زیرا اگر ما می‌خواهیم در کشورهای دنیا الگو باشیم باید روی ایجاد یک اصل پیوند عاطفی تاکید کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: سردار ، سلامی ، مجمع ، امدادگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار