مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: عبور سالانه بیش از ۵ میلیارد لیتر محصولات نفتی از منطقه شمالشرق/۳۵ ایستگاه مسئول حفاظت از خط لوله شمالشرق و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز جمعه منتشر شده است به شرح زير است:


عبور سالانه بیش از ۵ میلیارد لیتر محصولات نفتی از منطقه شمالشرق/۳۵ ایستگاه مسئول حفاظت از خط لوله شمالشرق

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/12/2788192_332.jpg

مدیر منطقه شمال شرق شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران میزان انتقال محصولات نفتی از این خطوط به صورت سالانه را پنج میلیارد و ۸۰۰میلیون لیتر ذکر کرد و گفت: این حجم از مشتقات نفتی شامل بنزین، بنزین یورو۴، نفت سفید، نفتگاز و سوخت جت با تاسیسات موجود و در طول نزدیک به هزار کیلومتر خطوط لوله به پنج استان منتقل می شوند.


ادامه ممنوعیت قانونی صادرات پیاز زعفران بر قاچاق دامن‌ زده است

منوچهری گفت: ممنوعیت قانونی صادرات پیاز زعفران از مجاری قانونی باعث افزایش قاچاق این محصول مهم به کشور افغانستان شده است.


کاهش دما در شهرهای شمالی و شمال غرب کشور/ تهران، صاف و 6 درجه بالای صفر

 طي دو روز آینده برای شهرهای شمالی، شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و شمال شرق كشورابرناكي، بارش باران و برف و وزش باد و کاهش دما پيش بيني مي شود.


تسهیل صدور روادید برای تجار ایران و روسی/اصلاح قیمت نان رسما کلید خورد/

 امضای تفاهمنامه میان وزرای ایران و روسیه و همچنین اصلاح 30 درصدی قیمت نان از مهمترین رویدادهای حوزه تجارت در هفته گذشته است.


بودجه 94 نگاه حمایتی به بخش تعاون داشته باشد/تعاون زمینه‌های رشد قابل قبولی را دارد
کلانتری گفت: امیدواریم در زمان تصویب بودجه سال آینده، دولت و مجلس به تعاونی ها توجه ویژه و نگاه حمایتی داشته باشند.


حمایت وزارت نفت ازنمایشگاه بین المللی انرژی کیش/ برگزاری نمایشگاه بین المللی انرژی کیش با محوریت سرمايه گذاري و سرمايه پذيري

نعمت اللهی گفت: وزارت نفت در راستای حمایت از نمایشگاه بین المللی انرژی کیش، از شرکت ملی نفت خواسته تا کلیه طرح های سرمایه پذیرخود را جهت ارائه به شرکت کنندگان نمایشگاه آماده و ارائه دهند.


ترافیک روان در جاده ها/ كمترين تردد بين ساعات 4 الي 5 صبح

در حال حاضر، به ‌استثناي محورهاي مسدود و ممنوع،‌ مابقي محورهاي مواصلاتي كشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادي در جريان است.


پیشرفت 60 درصدی مسکن مهر پرند/ پیشرفت 5 درصدی صنعتی سازی در کشور

 بازار مسکن این هفته شاهد اتفاقات بسیاری از جمله دریافت 12 میلیون تومان دیگر از متقاضیان مسکن مهر پردیس و پیشرفت 60 درصدی مسکن مهر پرند و پیشرفت 5 درصدی صنعتی سازی در کشور بود.


عدم شفافیت در نرخ گذاری عامل آسیب وارده به بازار سهام

می‌توان مهم‌ترین آسیب وارده به بازار سهام را مربوط به نرخ خوراک پتروشیمی‌ها، عدم شفافیت در رابطه با پالایشگاه‌ها و وزارت نفت اعلام کرد.


سقوط بهای نفت تأثیر مثبتی بر رشد اقتصادی جهان خواهد داشت

 نشریه فرانسوی لوپوئن در تحلیلی درباره کاهش جهانی بهای نفت نوشت: این کاهش قیمت‌ها احتمالا ناشی از عرضه مازاد و کاهش رشد اقتصادهای بزرگ جهان است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار