در روی خط تهران پنج شنبه این هفته نوسازی تاکسی‌های تهران، نامشخص بودن برخی از پلاک‌های موتور سیکلت‌ها، نبود بانک و دستگاه خود پرداز در شهرستان ملارد، وجود تیر برق در یافت آباد پیگیری شد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، آلاینده‌های محیط زیست و آلایندگی هوا یکی از مهم ترین معضل‌ها و دغدغه‌های بزرگ شهر تهران است، وجود خودروهای فرسوده یکی از مهم ترین عوامل افزایش آلاینده‌های محیط زیست به ویژه آلایندگی هوا است.
 
چندی پیش مسئولان وعده نو سازی تاکسی‌ها را به رانندگان این خودروهای عمومی داده بودند اما هنوز هیچ اقدامی در این مورد نشده است، موضوع را از اتحادیه تاکسی‌رانی‌های شهری پیگیر شدیم. 

عابدینی رئیس این اتحادیه در پاسخ گفت: بهسازی تاکسی‌ها یکی از طرح‌های ملی است و در حال حاضر مدیریت سوخت کاهش آلایندگی و رفاه شهروندان از مهم ترین طرح‌هایی است که اتحادیه تاکسی رانی شهری آن را پیگیری می‌کنند.
 
وی اظهار داشت: مشکل بانک، تورم قیمت خودرو  و ضامن در بانک‌ها از عمده ترین مشکلات پیش رو اتحادیه تاکسی‌رانی شهری است.
 
عابدینی ادامه داد:‌ مراحل اجرایی نوسازی تاکسی‌های شهری در دست اقدام است و در صورت تکمیل این طرح تمامی تاکسی‌های شهری نوسازی می‌شود.
 
وی خاطر نشان کرد: کمتر از 10هزار تاکسی وجود دارد امیدواریم هر چه سریع‌تر با همکاری بانک، ایران خودرو و اتحادیه تاکسی‌های شهری تمامی تاکسی های شهری نوسازی شود.
 
*حکایت موتور سیکلت‌های فاقد پلاک چیست...!؟

با خبر شدیم تعدادی از صاحبان موتور سیکلت‌های تهران برای رهایی از جریمه‌های سنگین و ثبت نشدن تخلف‌های آن ها در دوربین‌های ثبت تخلف و اقدام به نامشخص کردن پلاک موتور سیکلت‌های خود می‌کنند.

امیدواریم پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ توجه بیشتری به این قبیل تخلفات کند تا مشکلی در نبود مقررات راهنمایی و رانندگی شهر تهران به وجود نیاید.
 
*اهالی شهرستان ملارد کی صاحب بانک یا دستگاه‌های خود پرداز می‌شوند؟

نبود بانک و دستگاه‌های خود پرداز در شهرستان ملارد اهالی این شهرستان را سردرگم و کلافه کرده است چندی پیش یک دستگاه خود پرداز در شهرستان ملارد نصب شد.

اما با خبر شدیم تنها بانک و تنها دستگاه خود پرداز این شهرک جمع شده، و اهالی این شهرستان را سرگردان کرده است امیدواریم مسئولان بانک مرکزی هرچه سریعتر چاره‌ای برای رفع این معضل بیاندیشند.
 
*حکایت تاریخی تیر برق در یافت آباد

چندی پیش گزارش‌های مختلف از وجود تیر برق در وسط خیابانی در یافت آباد در روی خط تهران پخش شد اما اداره برق بعد از گذشت چند گزارش هیچ اقدامی برای انتقال تیر برق در خیابان یافت آباد نکرده است. این ماجرا باعث ایجاد گره ترافیکی در خیابان زندیه شده است.

روی خط تهران این موضوع را پیگیر خواهد شد و امیدواریم مسئولان هرچه سریع تر چاره‌ای برای حل این معضل بیاندیشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: روی ، خط ، تهران ، پنج شنبه ، شب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار