فرمانده انتظامی شهرستان لنجان گفت: جوان 19 ساله‌ای که اقدام به برداشت غیرمجاز 20 میلیون ریال از حساب دوست خود کرده بود توسط پلیس فتا شهرستان لنجان شناسایی و دستگیر شد.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، رضا عرب‌عامری شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب وی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان لنجان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از دریافت اطلاعات از شاکی و بررسی‌های اولیه متوجه شدند برداشت‌های غیرمجاز به شیوه اینترنتی انجام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان تصریح کرد: کارشناسان پلیس با انجام تحقیقات گسترده پلیسی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقامات قضایی وی را دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: متهم پیرامون موضوع مطروحه در اظهارات اخذ شده به موضوع سرقت از حساب بانکی دوستش به مبلغ 20 میلیون ریال اعتراف کرد و این پرونده پس از تکمیل تحقیقات به همراه متهم به دادسرا ارسال شد.

عرب‌عامری در پایان به شهروندان هشدار داد: به هیچ عنوان کارت عابر بانک و یا رمز دوم آن را در اختیار دیگران قرار ندهند و سعی کنند این اطلاعات را در جایی یادداشت نکرده و به حافظه خود بسپارند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.