حوزه معاونت دانشجویی واحد دامغان، سیزدهمین دوره مسابقه آشپزی کدبانوی خوابگاه و هشتمین دوره از سری مسابقات آقای آشپز را در خوابگاه‌های این واحد دانشگاهی در دو بخش تفکیکی خانم‌ها و آقایان برگزار کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،تلاش درخور توجه و مشارکت فعال دانشجویان در این سری از مسابقات از زیبا‌ترین لحظه‌های ثبت شده در لنز دوربین­‌ها بود.

دانشجویان با حضور رییس واحد و معاون دانشجویی در شبی به خاطر ماندنی سعی کردند تمام هنر آشپزی خود را به کار ببندند و با طبخ غذا به رقابتی سالم و صمیمی بپردازند.

طبق اطلاعیه صادره از سوی هیئت داوران این دوره، بنا به پاسداشت روز دانشجو و در پی اعلام دکتر حسین عباسپور رئیس واحد دامغان مقرر شد تمامی گروه‌ها از جایزه ویژه به ارزش 150000 ریال برخوردار شوند و به 5 گروه دو نفره از مجموع 51 گروه خواهران و 4 گروه دو نفره از مجموع 21 گروه منتخب برادران جوایز نقدی تعلق گرفت. ارزش جوایز نقدی بیش از 14 میلیون ریال و در قالب کارت هدیه ارائه شد.

عباسپور در حاشیه این مراسم و در جمع مشتاقان آشپزی یادآور شد: دانشجو باید از تمام فرصت تحصیل استفاده بهینه کند و ضرورتا باید به تقویت مهارت‌های زندگی بپردازد.

رئیس واحد دامغان با توجه به ضرورت طراوت آفرینی در محیط خوابگاه‌ها از دانشجویان خواست با تامین سرگرمی‌های مفید و رقابت‌های سازنده در مهارت‌های زندگی، میزان امید به آینده و شکوه سرزندگی را افزایش دهند.

معاون دانشجویی واحد دامغان هم به خبرنگار آنا گفت: طی 6 سال اخیر در هر نیمسال تحصیلی یک دوره مسابقات آشپزی ویژه دانشجویان برگزار شده و تعداد قابل اعتنایی از دانشجویان با حضور خود به رونق این مسابقات افزوده‌اند و در هر مرحله با استقبال بیشتری از سوی دانشجویان مواجه بوده‌ایم.

سید رضا جزء مومنی به توجه به ضرورت تقویت هنر آشپزی نزد دانشجویان خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات 144 دانشجو در دو گروه مستقل خانم‌ها و آقایان به رقابت پرداختند و در مجموع با قضاوت هیئت داوران، 9 گروه دو نفره، موفق به کسب رتبه شدند و جوایز نقدی خود را دریافت کردند.

وی گفت: واحد دامغان با 4 باب خوابگاه دانشجویی میزبان بیش از 1000 دانشجو در محیط خوابگاه‌ها است و سعی می‌کند با ارائه خدمات دانشجویی در مسیر رونق افزایی و ترویج فرهنگ غنی اسلامی – ایرانی در تقویت روحیه نشاط و شادمانی تلاش خواهد کرد.

معاون دانشجویی واحد دامغان یادآور شد: بنا به ضرورت تکریم دانشجویان صاحب حجاب بر‌تر، تعداد 25 نفر از خواهران دانشجو نیز کارت هدیه دریافت کردند.

/ انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.