فرماندار شهرستان سمنان از برنامه احداث اولین پارک بانوان شهر سمنان در زمینی به مساحت سه هکتار خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،"حسن سعدالدین" روز پنجشنبه در نشست هماهنگی احداث پارک بانوان در شهر سمنان با اشاره به نقش و جایگاه مهم زنان در پیروزی و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: نزدیک به نیمی از جمعیت ایران را زنان تشکیل می دهند و شاهد نقش آفرینی زنان در بخشهای مختلف از جمله دستاوردهایی در بخش هایی علمی و تولیدی و ... هستیم.

وی، زنان را رکن اصلی خانواده خانواده دانست و افزود: تامین فضاهای مناسبی برای بروز خلاقیت و شکوفایی استعدادهای زنان و دختران از وظایف مدیران و مسئولان است.

سعدالدین، استفاده از فضاهای علمی، ورزشی و پژوهشی و نیز وجود فضاهای مختص بانوان ن که با امنیت روانی زمینه ساز شکوفایی و توانایی ها و مدیریت زنان شود را در این بخش ها ضروری دانست.

فرماندار سمنان با اشاره به لزوم غنی سازی اوقات فراغت زنان و دختران، احداث اولین پارک بانوان شهر سمنان را فرصتی برای حضور و فعالیت فرهنگی اجتماعی بیشتر این قشر تاثیرگذار در سمنان دانست و خواستار تسریع در پیگیری و عملیات اجرایی این طرح شد.

رئیس شورای شهر سمنان نیز با اشاره به آمادگی شورا و شهرداری در احداث هرچه سریعتر این پارک در بلوار دولت (ضلع شمالی شهرک مدیران) گفت: در واگذاری مجور ساختمان ها در اطراف این پارک نیز دستورالعمل ویژه ای مد نظر قرار می گیرد.

در این نشست مقرر شد ظرف 10 روز مسکن و شهرسازی نسبت به واگذاری سه هکتار زمین و مشخص کردن طرح اجرایی پارک از سوی شهرداری اقدام لازم انجام شود.
/ انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.