رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در دو اقدام اطلاعاتی دو قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و 9 کیلو و 699 گرم تریاک و 133 گرم سایر انواع مواد از آنها کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛ وندایی در جلسه بررسی طرح پاکسازی نقاط آلوده در شهرستانهای استان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین روز گذشته در دو اقدام اطلاعاتی دو قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و 9 کیلو و 699 گرم تریاک و 133 گرم سایر انواع مواد از آنها کشف و ضبط کردند.

وی افزود: همچنین مأموران انتظامی شهرستان تاکستان طرح پاکسازی نقاط آلوده را در این شهرستان اجرا و با دستگیری 19 خرده فروش و نگهدارنده مواد مخدر 42 گرم انواع مخدر کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در ادامه عنوان کرد: مأموران انتظامی شهرستان قزوین نیز با اجرای این طرح 12 خردهفروش مواد مخدر را دستگیر و یک کیلو و 744 گرم انواع مواد مخدر از آنها کشف و ضبط کردند.

این مسئول همچنین دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف یک کیلو و 600 گرم تریاک توسط مأموران انتظامی شهرستان آوج را از دیگر اقدامات پلیس در استان برشمرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.